اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اگر شما جزو علاقه مندان محصولات اینترنشنال باشید، حتماً می دانید که کامیون های پرواستار قبلاً با نام CAT و با موتورهای کاترپیلار (CAT) هم به بازار عرضه می شدند، ولی نسخه امسال که تحت نام اینترنشنال روانه بازار شده است به موتور کامینز X15 مجهز شده است.

این موتور به صورت استاندارد 550 اسب بخار نیرو و 2508 نیوتن متر گشتاور تولید می کند ولی در صورتی که مشتری بخواهد، افزایش توان موتور به صورت سفارشی امکان پذیر است. گیربکس ها نیز متنوع و از نوع هستند EATON و امکان انتخاب بین گیربکس 18 سرعته دستی و گیربکس 18 سرعته دو وضعیته وجود دارد.

کامیون اینترنشنال پرواستار تریپر (International ProStar Tipper) مدل 2018 به سیستمی مجهز است که سبک رانندگی شما و میزان بار را تشخیص می دهد، سپس مواردی مانند نقطه تعویض دنده و نحوه کنترل گاز را بر اساس آن تنظیم می کند. به این ترتیب، مصرف سوخت پایین خواهد آمد و رانندگی نیز آسان تر خواهد بود. در مورد نیروی متوقف کننده ترمزها هم سه تنظیم وجود دارد که راننده می تواند آن را برای حالت‌های رانندگی بدون بار و رانندگی به همراه بار تنظیم کند.

البته هنگامی که بدون بار رانندگی می کنید، موتور کامینز در کنار گیربکس دو وضعیته EATON کارشان را به خوبی انجام می دهند و ثابت می کنند که ترکیب بسیار خوبی هستند. در حالت بدون بار این کامیون قادر است با دنده 18 و با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به راحتی از سربالایی های کم شیب بالا برود.

البته نکته ای که ممکن است برای رانندگان آزاردهنده باشد و حواس شان را پرت کند، انعکاس نور از روی قاب های کرومی آینه های جانبی است. با وجود این که این قاب های کرومی زیبا و با شکوه به نظر می رسند، ولی انعکاس نور در داخل آن ها ممکن است راننده را به اشتباه بیندازد و فکر کند یک خودرو در حال نزدیک شدن به کامیون است. شاید بهتر باشد که قاب آینه های جانبی به رنگ سیاه مات یا از جنسی باشند که نور را منعکس نکند تا بتوان این مشکل را تا حدودی برطرف کرد.

با این حال، دید راننده از محیط اطراف بسیار عالی است و باید به خاطر آن از طراحان کامیون اینترنشنال پرواستار تشکر ویژه ای کرد. شیشه جلوی بزرگ، ستون اول باریک و موقعیت عالی صندلی راننده، رانندگی با این کامیون را به کار بسیار آسانی تبدیل کرده است. کاپوت شیبدار نیز ایمنی را به میزان زیادی بالا برده است و آن را هم نباید دست کم گرفت.

دید راننده از طرفین کامیون نیز بسیار عالی است و حتی می تواند تمام تایرهای عقب را از داخل آینه های جانبی ببیند. از روی صندلی راننده، همه دکمه ها و دسته های کنترلی به راحتی در دسترس هستند، دکمه‌های کنترلی اصلی نیز در محل های بسیار خوبی تعبیه شده اند.

چیدمان آمپرها شباهت زیادی به چیدمان سایر کامیون های آمریکایی دارد و یک نمایشگر اطلاعات کوچک نیز در کنار آنها به چشم می خورد. البته چیدمان آمپرها ممکن است قدری سردرگم کننده باشد و حواس راننده را پرت کند. صفحه نمایشگر نیز که در پایین پنل قرار گرفته نسبتاً کوچک است و فونت آن هم ریز است.

با این که محفظه های بار داخل کابین هیچ گاه در صدر اولویت قرار ندارد ولی طراحان کمپانی اینترنشنال همیشه محفظه های بزرگی در سقف و همچنین فضاهای به درد بخوری در زیر داشبورد در نظر می گیرند. داخل کابین بسیار آرام و بی صداست و کفی های لاستیکی بسیار ضخیم نیز به آرام تر شدن داخل کابین کمک زیادی کرده اند.

در مجموع می توان گفت کامیون اینترنشنال پرواستار تریپر مدل 2018، یک کامیون مدرن و امروزی است که ویژگی های یک کامیون آمریکایی را دارد و این خصوصیت را با رانندگی پویا و کابینی راحت ترکیب کرده و در میان رقبا حرف های زیادی برای گفتن دارد. علاقه مندان به کامیون های اینترنشنال باید این محصول جدید از این برند معروف را با جدیت بررسی کنند و آن را به عنوان گزینه ای مناسب برای خرید در نظر بگیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>