اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برای جلوگیری از گرمای زمین، آلایندگی های کربنی باید در هر دهه نصف شود. برای دستیابی به این هدف، کمپانی اسکانیا دو هدف اصلی برای سال 2025 تعیین کرده است و قصد دارد تا آن زمان به این اهداف دست پیدا کند. از دیدگاه جهانی، تولید گاز آلاینده CO2 که به واسطه حمل و نقل زمینی تولید می شود، تا سال 2025 باید به نصف اندازه کنونی کاهش پیدا کند.

کمپانی اسکانیا برای رسیدن به اهداف توافق نامه پاریس و همچنین به منظور دستیابی به یک سیستم حمل و نقل پایدار، تصمیم گرفته است پیوسته در جهت کاهش گازهای گلخانه ای تلاش کند و آن ها را در محصولاتش کاهش دهد.

روتگر دی وریس، مسئول تولید و لجستیک کمپانی اسکانیا می گوید: «ما دیدی دراز مدت به عملیات کاهش گازهای کربنی داریم. برای رسیدن به هدف، خودمان را متعهد کرده ایم تا سال 2015 مقدار گازهای آلاینده را 50% کاهش بدهیم. ما هر روز با مشتریان مان درباره سوخت های جایگزین مناسب صحبت می کنیم و عملیات لجستیک به گونه ای صورت می گیرد که ایده های جدید را محک بزنیم و توانایی های خودمان را افزایش بدهیم. ما به عنوان یک پیشتاز صنعت حمل و نقل باید ردپای آلاینده خودمان را در محیط زیست را کاهش بدهیم.»

کمپانی اسکانیا از طریق کاهش مصرف سوخت و روی آوردن به منابع انرژی تجدیدپذیر به این اهداف خواهد رسید و تصمیم گرفته است تا قبل از سال 2020 محصولاتی برقی تولید کند که برق آن ها از منابع غیر فسیلی تأمین می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>