اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

به جرأت می توان گفت استفاده راحت و آسان، یکی از مهم ترین اولویت هایی است که مشتریان کامیون به آن اهمیت می دهند و ایویکو یورکارگو (EuroCargo) به طور قطع این نیاز را برآورده می کند.

مدل 2018 این کامیونت ایویکو شامل:

  1.  اسلیپر.
  2.  کابینی پهن و چهارده تکه.
  3.  یک موتور دیزلی شش سیلندر است که نیروی پیشران آن را تأمین می کند و با استاندارد آلایندگی یورو 6 مطابقت دارد و قادر است در دور موتور 1200، نیرویی معادل با 280 اسب بخار و گشتاوری در حدود 1000 نیوتن متر تولید کند. البته بنا به سفارش مشتری، یک موتور 250 اسبی با 850 نیوتن متر گشتاور نیز قابل خریداری است.

کامیونت ایویکو یوروکارگو مدل 2018، به صورت استاندارد با گیربکس دستی و نه سرعته ZF به بازار عرضه می شود ولی گیربکس پنج سرعته اتوماتیک Allison S3000 نیز به صورت سفارشی قابل خریداری است.

یکی از مواردی که بسیار جلب توجه می کند، ساکت و بی صدا بودن کابین این مدل ایویکو است. هنگامی که وارد آن بشوید و درب ها را ببندید، تنها صدایی که به گوش می رسد صدایی جزئی از موتور است، البته آن هم فقط به اندازه ای شنیده می شود که راننده مطمئن شود موتور سرجایش است و دارد کارش را به خوبی انجام می دهد و همین موضوع که محیط اطراف پر سر و صدا نیست باعث می شود در مسافت های طولانی راننده زیاد خسته نشود.

صندلی راننده به راحتی قابل تنظیم است، به علاوه، تنظیمات پایه فرمان و خم شدن آن به بالا و پایین نیز به راحتی بیشتر راننده کمک می کند. به لطف آینه های جانبی، شیشه جلو و پنجره های بزرگ، دید راننده از قسمت جلو و طرفین کامیون بسیار عالی است، ستون اول نیز بسیار باریک است و به گسترش دید راننده کمک زیادی می کند.

موتور و گیربکس بسیار نرم و بی صدا در کنار هم کار می کنند و با اندک فشاری بر پدال گاز، سریع واکنش نشان می دهند، البته گیربکس به حالت Eco نیز مجهز است که شتاب و حداکثر سرعت را محدود می کند.

یکی دیگر از تجهیزاتی که در کامیونت ایویکو یوروکارگو مدل 2018 بسیار جلب توجه می کند، کروز کنترل تطبیقی (ACC) است. راننده می تواند با کروز کنترل استاندارد حرکت کند و یا دکمه ACC بر روی داشبورد را بفشارد و با خیال راحت در بزرگراه ها به راهش ادامه بدهد.

سیستم هشدار عبور از خط نیز کارش را به خوبی انجام می دهد و هنگامی که از لاین خودتان خارج شوید، از طریق سیستم صوتی به شما هشدار می دهد. از دیگر تجهیزات ایمنی این کامیونت که به صورت استاندارد ارائه می شوند، می توان به سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش و کیسه هوای راننده اشاره کرد.

البته دوربین دید عقب نیز از قلم نیفتاده است و به راننده اجازه می دهد راحت تر و با ایمنی بیشتری دنده عقب بگیرد. علاوه بر این، این امکان را به وجود می آورد که راننده از فاصله دقیق کامیون با اشیاء پشت سر (مانند باراندازها) مطلع شود.

کابین داخلی برای افراد قد بلند بسیار راحت و جادار است و ارتفاع سقف نیز بسیار مناسب است. بلندگوهای سیستم صوتی بالای سر راننده تعبیه شده اند و دکمه های کنترل سیستم صوتی نیز بر روی غربیلک فرمان به چشم می خورند. گفتنی است مهندسان ایویکو فضاهای بار مناسبی در اطراف کابین طراحی کرده اند و دسترسی به آن ها از خارج کابین و از طریق دو دریچه کوچک نیز امکان پذیر است.

شاید تنها ایرادی که می توان از داخل کابین ایویکو یوروکارگو گرفت نمایشگر قدیمی و سیاه و سفید آن باشد که خواندن آن هنگام حرکت قدری دشوار است. ناگفته نماند که سیستم مسیریاب ماهواره ای نیز به صورت استاندارد عرضه می شود و کارش را به خوبی انجام می دهد.

در مجموع می توان گفت برای شرکت های حمل و نقلی که به دنبال یک کامیونت راحت، ایمن و قابل اعتماد می گردند، کامیونت ایویکو یوروکارگو مدل 2018 می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. هدایت آن در سایت های ساختمانی و در بزرگراه ها و جاده های خارج از شهر بسیار راحت است. گیربکس استاندارد نه سرعته دستی کارش را بسیار خوب انجام می دهد و هنگامی که بار زیادی حمل می کنید، هندلینگ را بسیار راحت و آسان می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسن خورشیدی :
لطف کنید و بفرمایید این خطای EBD یعنی چی؟ ممنون و سپاسگزار
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>