اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کمپانی ولوو تراکس به تازگی گیربکس جدید I-shift را روانه بازار کرده است. این گیربکس به اندازه ای انعطاف پذیر است که به طور قطع کار در ناوگان های حمل و نقل جاده ای را برای رانندگان بسیار جذاب خواهد کرد. این گیربکس اتوماتیک جدید توانایی های زیادی دارد و عملکرد بالایی در اختیار رانندگان قرار می دهد.

گیربکس I-shift بر روی سری های FM، FMX و FH کامیون ها و کشنده های ولوو نصب می شود و این نوآوری منحصر به فرد، به کامیون های استاندارد این کمپانی قابلیت انجام وظایف سنگین تر را می دهد. یکی از مدیران کمپانی ولوو می گوید: «وقتی هدف انجام عملیات سنگین و یا حرکت طولانی مدت بر روی بزرگراه باشد، ما به مشتریان خودمان این اختیار را می دهیم که هر گزینه ای نیاز دارند در اختیارشان قرار بگیرد.»

گیربکس I-shift که بر روی کشنده های سنگین ولوو نصب شده است، هنگام آغاز حرکت عملکردی بسیار عالی دارد و هنگام بالا رفتن از سربالایی ها نیز توانایی های بالایی از خودش نشان می دهد. البته رانندگان در دورهای عادی موتور باید انتظار عملکردی عالی را داشته باشند چون ضریب دنده های گیربکس I-shift به گونه ای است که حتی در سرعت های پایین نیز حداکثر گشتاور را به چرخ ها منتقل می کند.

در واقع، دو چرخ دنده کرالر که در این گیربکس به کار رفته اند، حرکت از حالت توقف با باری به وزن 325 تن، آن هم در مسیری با شیب 3% را به کاری بسیار آسان تبدیل می کنند. به گفته مدیران ولوو، گیربکس I-shift با دو چرخ دنده کرالر اضافی، نیروی کامیون را به دو برابر افزایش می دهد، کامیون بدون زحمت حرکت می کند و در شرایط سخت با بار سنگین نیز به راحتی به راهش ادامه می دهد، در حالی که مصرف سوخت را نیز در همه شرایط کاهش می دهد.

به این ترتیب، کامیون ولوو شما می تواند در تمام طول سال از عهده انجام کارهای مختلف بر بیاید و عملکردی در حد استاندارهای جهانی توأم با مصرف سوخت پایین در اختیارتان بگذارد. نیرویی که در داخل گیربکس به هدر می رود، در گیربکس I-shift کمتر از گیربکس های معمولی است و این امر به خاطر زمانبندی بسیار دقیق تعویض دنده ها است. نرم افزار تعبیه شده بر روی این گیربکس، چنان به جا و سریع دنده ها را عوض می کند که حتی بهترین راننده ها نیز نمی توانند با آن رقابت کنند. این تعویض دنده های عالی باعث می شوند موتور با کم مصرف ترین دور به کارش ادامه بدهد. علاوه بر این، چنانچه کامیون در حال حرکت در سرازیری باشد، گیربکس I-shift باعث می شود دور موتور بالا نرود و به این ترتیب 2% دیگر هم در مصرف سوخت صرفه جویی می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سیدعلی بابایی چگینی:
سلام درب گیربکس اتومات اف اچ ۵۰۰
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>