اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدل 2019 کامیونت بنزینی میتسوبیشی FE Fuso پس از این که نسخه نهایی آن در نمایشگاه Work Truck در ایندیاناپولیس به نمایش گذاشته شد، فروش خودش را به زودی در آمریکا آغاز خواهد کرد.

وظیفه تأمین نیروی پیشران مدل های Class 4 و Class 5 FE این کامیونت جدید، بر عهده یک موتور 8 سیلندر 6 لیتری ساخت کمپانی جنرال موتورز گذاشته شده است و گفته می شود مدل برقی این کامیونت نیز به زودی به نمایش گذاشته خواهد شد. البته موتور گازوئیلی نیز می تواند بنا به خواست مشتریان در اختیار آن ها قرار بگیرد.

مدل های کامیونت جدید میتسوبیشی Class 4 عبارتند از:

  • کامیونت FE140 با ظرفیت 6٫5 تن.
  •  کامیونت FE160 با ظرفیت 7٫5 تن.

در اواخر سال 2018 نیز کامیونت میتسوبیشی Class 5 FE180 Fuso با ظرفیت 8 تن به بازار عرضه خواهد شد که نخستین کامیونت بنزینی Class 5 به شمار خواهد آمد. در تمامی مدل ها، موتور 8 سیلندر جنرال موتورز PSI نیرویی برابر با 297 اسب بخار و گشتاوری حدود 489 نیوتن متر تولید خواهد کرد.

البته یک پکیج نیز به صورت سفارشی از طرف کمپانی سازنده در اختیار مشتریان قرار می گیرد و به آن ها این امکان را می دهد تا از CNG یا گاز پروپان به عنوان سوخت استفاده کنند. همه مدل ها به یک باک 150 لیتری مجهز هستند که در انتهای کامیونت تعبیه شده است.

موتور بنزینی جنرال موتورز در کنار گیربکس اتوماتیک Allison 1000 قرار می گیرد که به نرم افزار مدیریت گیربکس Fuel Sense 2.0 مجهز است و می تواند با تعویض دنده هایی به جا و به موقع، میزان مصرف سوخت را بیش از 6% کاهش بدهد. این نرم افزار هنگام توقف کامیونت، گیربکس را خلاص می کند تا باز هم بیشتر در مصرف سوخت صرفه جویی شود.

در کابین داخلی میتسوبیشی FE نیز موارد جدیدی به چشم می خورد، از جمله این که کیفیت صندلی راننده ارتقاء پیدا کرده است. نشیمن گاه و تکیه گاه صندلی پهن تر شده اند و کمربندهای ایمنی نیز به رنگ قرمز در آمده اند تا بهتر دیده بشوند.

در پنل ابزار از نورپردازی های رنگی متعددی استفاده شده و داخل کابین نیز به یک چراغ LED مجهز گردیده است. یک کنسول جدید در سمت راننده و پاکتی که روی آفتابگیر نصب شده است نیز باعث می شوند مدارک و وسایل شخصی همیشه در دسترس راننده قرار داشته باشند.

کامیونت میتسوبیشی Fuso جدید با تریم داخلی مشکی به همراه تزییناتی نقره ای رنگ روانه بازار خواهد شد و همین کابین می تواند در اختیار مشتریانی که موتور گازوئیلی را سفارش می دهند نیز قرار بگیرد.

به عقیده کارشناسان، آلایندگی پایین و مصرف بسیار کم از نتایج مهندسی دقیقی است که برای ساخت این کامیونت جدید به کار رفته است. این کامیونت دید بسیار خوبی از اطراف در اختیار راننده قرار می دهد و مانورپذیری آن بی شباهت به مانورپذیری خودروهای سواری نیست و بدون شک توجه فعالان در حوزه حمل و نقل جاده ای را به خودش جلب خواهد کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>