اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی
 
گفتگو آنلاین
 
دانلود زینگ
خانه دانلود اپلیکیشن زینگ آشنایی با زینگ فروشگاه خدمات اطلاعاتی همکاری با ما تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

گفتگو آنلاین

دانلود زینگ

جستجو

کشنده ماک Anthem جدید، بیشتر کارشناسان را به تعجب انداخته است چون به هیچ وجه آن چیزی نیست که انتظارش را داشتند.

به دست آوردن بازار جدید با کشنده جدید ماک Anthem
ماک به طور سنتی در مورد طراحی قدری محافظه کارانه عمل می کرده است ولی در مورد کشنده Anthem این ظاهرا تصمیم گرفته این عقیده را به کلی کنار بگذارد. کمپانی ماک می گوید امیدوار است بتواند بازاری که به خاطر از مد افتادن و قدیمی شدن کشنده Pinnacle از دست داده بود را با عرضه این محصول جدید دوباره به دست بیاورد.

با این که بسیاری از کشنده های امروزی شکل و شمایل آشنا و یکسانی پیدا کرده اند ولی ماک Anthem با طراحی منحصر به فردش، خودش را از دیگران جدا می کند. این کشنده با نوارهایی از فلز درخشان در اطراف چراغ ها و جلو پنجره، گلگیرهای چهارگوش و تزیینات منحصر به فرد بر روی کاپوت برآمده اش، حرف های جدیدی برای گفتن دارد. به طور قطع طراحان ماک Anthem هنگام طراحی اش، آن چه که رانندگان از یک کشنده واقعی و تمام عیار انتظار دارند را مد نظر داشته اند.

جان والش، معاون بازاریابی کمپانی ماک می گوید: «ما یک برند آمریکایی اصیل هستیم. ما این جا متولد شده ایم، این جا رشد کرده ایم و واقعاً به توسعه این کشور کمک کرده ایم. ما می خواهیم مطمئن شویم کشنده جدیدی که تولید کرده ایم یک ماک اصیل آمریکایی باشد. اسم Anthem، روح آمریکایی آن را منعکس می کند و من فکر می کنم به خواسته های خودمان رسیده ایم.»

رانندگان به خاطر ظاهر این کشنده جذب آن می شوند، ولی هنگامی که وارد کابینش بشوند، خواهند دید که در آن جا هم همه چیز تغییر کرده است. چیدمان داشبورد جدید است، آپشن های تازه ای اضافه شده و سبک و سیاق کابین نیز به اندازه طراحی بدنه، درشت و زمخت است.

تختخواب ها کاملاً جدید هستند و کمپانی ماک برای نخستین بار فضایی برای ایستادن در داخل کابین طراحی کرده است، به این ترتیب رانندگان مجبور نیستند وقتی از روی صندلی بلند می شوند قوز کنند و دیگر سرشان به سقف نمی خورد.

با این که طراحی بدنه ماک Anthem به هیچ عنوان آیرودینامیک به نظر نمی رسد ولی این کمپانی معتقد است Anthem در مقایسه با Pinnacle بیش از 3% آیرودینامیک تر و کم مصرف تر شده است. ماک می گوید طراحی آیرودینامیک ارتقاء یافته، به همراه تغییرات جدیدی که در موتور و توربوشارژ صورت گرفته است باعث شده میزان مصرف سوخت در مقایسه با مدل های نسل قبل که از موتورهای GHG 14 استفاده می کردند، بیش از 11٫8% کاهش پیدا کند.

کشنده ماک Anthem از جدیدترین نوآوری های سال 2017 در زمینه طراحی موتور بهره می برد، مواردی از جمله:

  •  پیستون های ویو.
  • سیستم تزریق سوخت common-rail و توربوشارژ که فقط بر روی چند تیپ از این کشنده نصب می شود.
  • موتور MP7 بین 325 تا 425 اسب بخار نیرو و بین 1708 تا 2115 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، این در حالی است که موتور MP8 قادر است بین 415 تا 505 اسب بخار نیرو و بین 1979 تا 2522 نیوتن متر گشتاور تولید کند.
  • میزان تولید نیرو و گشتاور برای موتور MP8-TC نیز به ترتیب بین 385 تا 445 اسب بخار و 1979 تا 2522 نیوتن متر اعلام شده است.
  • همه موتورها به سیستم های Maxidyne، Maxicruse، Econodyne و SuperEconodyne مجهز هستند.
  • گیربکس اتوماتیک و به روز شده mDrive که بر روی کشنده ماک Anthem تعبیه شده است، می تواند به صورت سفارشی 13 یا 14 دنده باشد و از دو دنده ضریب پایین برای بارهای سنگین نیز بهره می برد.

پروژه طراحی این محصول جدید پنج سال طول کشیده است
هدف این بوده که ماک Anthem ضمن این که آیرودینامیک است، همچنان مانند یک ماک اصیل به نظر برسد، خطوط افقی و عمودی زیادی بر روی بدنه دیده می شود و ظاهری بسیار محکم و قدرتمند به این کشنده داده است. البته به سختی می توان گفت که بدنه آیرودینامیک است ولی کمپانی سازنده معتقد است که این بدنه با در نظر گرفتن اصول آیرودینامیک طراحی شده و در مقایسه با مدل های قدیمی تر، میزان مصرف سوخت را پایین تر آورده است.

کاپوت و گلگیرهای ماک
کاپوت و گلگیرها سه تکه هستند تا تعمیر و تعویض آن ها آسان تر باشد، کاپوت و آینه های روی آن نیز بسیار ساختارشکنانه هستند. وقتی از بیرون به این آینه ها نگاه می کنیم ممکن است قدری عجیب و غریب به نظر برسند ولی وقتی روی صندلی راننده بنشینید متوجه خواهید شد که درست در جایی قرار گرفته اند که باید باشند. کمپانی ماک می گوید این آینه ها به گونه ای طراحی شده اند که جریان هوایی که اطراف آینه ها شکل می گیرد را بهتر از خودشان رد کنند.

در داخل کابین با دسته های کنترلی زیبا و زمحتی روبرو می شویم که روی پنل گیربکس و بین کابین و اسلیپر قرار گرفته اند. این دسته ها مثل سنگ محکم هستند و به خوبی در دسترس راننده قرار گرفته اند. راننده بدون این که نیاز باشد خم بشود یا پایش را از زمین بردارد می تواند به راحتی به همه دسته های کنترلی دسترسی داشته باشد.

  • کابین داخلی این کشنده ماک Anthem بسیار مدرن است و درست مانند بدنه آن سبک و سیاقی درشت و زمخت دارد.
  • داشبورد به راننده نزدیک تر شده و ارتفاع آن نیز پایین تر آمده است.
  • چند درگاه بر روی داشبورد وجود دارند و تجهیزاتی مانند نمایشگر لمسی 7 اینچی، مسافت سنج و چندین محفظه بار نیز به چشم می خورند.
  • بالای داشبورد محلی برای قرار دادن تلفن همراه تعبیه شده است و یک درگاه USB نیز در نزدیکی آن قرار دارد تا نیازی به استفاده از سیم های بلند نباشد.
  • در واقع، پریزهای برق زیادی به صورت درگاه های USB در داخل کابین پراکنده شده اند و راننده برای پیدا کردن شان هیچ مشکلی نخواهد داشت.
  • کشنده جدید ماک، جذاب و شگفتی ساز ظاهر شده است

اسلیپر ماک
داخل اسلیپر بسیار بزرگ و جادار است، دو پنجره جانبی نیز کمک می کنند که اسلیپر از روشنایی کافی برخوردار باشند، البته چراغ های مطالعه هم از قلم نیفتاده اند. در مجموع می توان گفت کشنده ماک Anthem رانندگان و صاحبان شرکت های حمل و نقل را به سوی خودش جذب خواهد کرد چون طراحی آن برای یک کشنده ساخت کمپانی ماک بسیار جدید و نوآورانه است. با در نظر گرفتن این واقعیت، به جرأت می‌توان گفت کمپانی ماک به زودی به هدفش خواهد رسید و سهمش را از بازار پس خواهد گرفت.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
نماد اعتماد الکترونیک logo-samandehi گواهی شامد ثبت نرم افزار
نماد اعتماد الکترونیک نشان ملی ثبت گواهی شامد ارشاد

         

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به داده پردازان هومان پویان می باشد.


مخفی کردن >>