اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت MAN آلمان در سال 2009 با هدف گسترش حوزه فعالیت خود به بازار و صنعت در حال پیشرفت چین اقدام به سرمایه گذاری و خرید 25% سهام شرکت SINOTRUK به عنوان اصلی ترین تولید کننده خودروهای تجاری سنگین در چین نمود.نتیجه این همکاری، انتقال تکنولوژی مربوط به کامیون های سری MAN TG و آغاز تولید خودروهای سنگین با برند SITRAK شد. ویژگی های اصلی محصولات سیتراک را می توان در چهار بخش: به صرفه بودن، قابلیت اعتماد، ایمنی و راحتی سواری خلاصه کرد.

سیتراک

تکنولوژی MAN
کابین آئرودینامیک TGA MAN یکی از محبوب ترین کابین ها در دنیای خودروهای سنگین است که با داشتن گواهی استاندارد اروپایی حفاظت از سرنشینان ECE R29 ایمنی و راحتی سفر را به سرنشینان خود هدیه می کند.

موتور
موتور MC11، همان موتور D20 MAN است که در عین ارائه گشتاور بالای 2100 نیوتون متر در محدوده کارکرد گسترده 1000 تا 1500 دور در دقیقه، دارای عمر 1,500,000B10 کیلومتر می باشد به این مفهوم که 90 درصد موتور های تولید شده با این تکنولوژی تا پیمایش متوسط 1,500,000 کیلومتر نیازی به تعمیر اساسی نخواهند داشت.

گیربکس
گیربکس 16 سرعته سنکرونیزه ZF، گیربکسی سبک، بادوام و استهلاک پایین است که با داشتن ضرایب دنده مناسب، شتابگیری مطلوب و قابلیت شیب روی 50% را در دنده 1 با بار کامل ارائه می دهد و عمر B10 آن 1,000,000 کیلومتر می باشد.

محور
محورMCY13 همان محور محرک 13 تن MAN است که به دلیل استفاده از تکنولوژی ساخت بالا، قابلیت ارائه ضریبهای کاهنده نهایی پایین را دارا بوده و راندمان بالا، استهلاک و صدای پایین و عمر 1,000,000B10 کیلومتری از ویژگیهای اصلی آن به شمار میروند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>