اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ضرورت دارد مباحث مربوط به جذب سرمایه های پراکنده بخش خصوصی برای رونق فعالیت های ارزش افزوده در اراضی 2400 هکتاری (شهر لجستیکی خلیج فارس) پیگیری شود.

محمد راستاد

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد با اشاره به نقش و جایگاه راهبردی استان هرمزگان به عنوان پایتخت دریایی ایران بیان کرد: بیش از 70 درصد اتفاقات و پیشرفت های صنعت حمل و نقل کشور، در استان هرمزگان جریان دارد.

وی گفت: مباحث مربوط به جذب سرمایه های پراکنده بخش خصوصی برای توسعه فعالیت های بزرگ ترین بندر بازرگانی ایران بسیار حائز اهمیت است و حتی به نسبت سایر بنادر کشور، اهمیت مضاعفی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی در بخش اراضی الحاقی به منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی موسوم به «2400 هکتاری» اضافه کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت این شهر لجستیکی و اجرای طرح های ارزش افزوده با استفاده از سرمایه و مشارکت بخش خصوصی، می‌تواند تقویت کننده فعالیت های اقتصادی درآمدزا و رونق بخش صادراتی، وارداتی و ترانزیتی باشد.

تردد 6 میلیون نفر-سفر دریایی بدون سانحه در نوروز 98
راستاد اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی تولیت اصلی سفرها و تأمین ایمنی و آسایش گردشگران دریایی را بر عهده دارد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: نوروز امسال تردد 6 میلیون و 200 هزار نفر سفر بدون سانحه در مسیرهای دریایی کشور به انجام رسید که اقدامات پیشگیرانه و مدیریت سوانح در شرایط اضطرار موجب شد تا بار دیگر، امسال هم نوروز بدون سانحه ای را پشت سر بگذاریم.

راستاد تصریح کرد: بیست و ششم اسفند سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی از چندین طرح گردشگری دریایی در هرمزگان به ویژه در جزیره قشم و سایت‌های گردشگری جنگل های حرا بهره برداری شد.

وی عنوان کرد: طی سالیان اخیر، اقدامات سازمان بنادر در زمینه ایجاد زیرساخت و توسعه گردشگری دریایی روی استان هرمزگان متمرکز است اما قطعاً در سایر استان ها نیز احتیاج به بهبود زیرساخت ها داریم و هرمزگان الگویی موفق در زمینه رونق بخشی به مسافرت ها و گردشگری دریایی در سطح کشور است که البته این میزان عرضه خدمات، متناسب با تقاضای سفر مردم نیست و باید حمایت های بیشتری از سرمایه گذاران گردشگری دریایی صورت بگیرد.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>