اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت های کانتینری

ادغام شرکت های کانتینری به عنوان یک چالش یا ریسک در صنعت حمل و نقل دریایی توجه مالکان کشتی را به خود جلب کرده است. این طرح با همه نقاط ضعف و قوتی که دارد برخی از کارشناسان از آن به عنوان قدرت نمایی و ایجاد برند جدید کشترانی یاد می کنند.بر اساس گزارش های منتشر شده تخمین زده می شود تا سال 2021 بیش از 75 درصد خطوط کشتیرانی جهانی با هم ادغام شوند. به گفته کارشناسان ادغام شرکت ها نه تنها به عنوان یک ریسک مطرح نیست بلکه یک راه حل اساسی به شمار می رود.

"Jeremy Nixon" مدیر عامل شرکت شبکه Ocean Network Express در این زمینه گفت: ادغام شرکت های کانتینری برای تقویت بیشتر شرکت های کانتینری برای مقابله با آنچه به نام سختی های شرایط و بحران نامیده می شود، یک گزینه نهایی و راه حل اصولی است زیرا در چنین شرایطی فعالیت گروهی شرکت ها می تواند عاملی برای عبور از بحران باشد.

هدف از ایجاد شرکت ONE) Ocean Network Express) تنها ادغام سه شرکت نبود، بلکه ایجاد یک برند جدید بوده است. به همین جهت پتانسیل دستیابی به همکاری از طریق ادغام شرکت ها در مقایسه با فعالیت فردی آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی این اظهار نظر کارشناسی را که ادغام شرکت ها را یک ریسک می دانند رد کرده و یاد آور شد: آینده نشان خواهد داد که راهی جز ائتلاف وجود ندارد. گزارش های دریافتی نشان می دهد ائتلاف ها تاکنون ثمر بخش بوده است.

وی همچنین بر اهمیت حضور شرکت های جهانی از طریق ادغام به عنوان وسیله ای برای کاهش ریسک و افزایش توانمندی مالی و جبران خسارت های ناشی از بازارهای ضعیف تر اشاره کرد و در ادامه افزود: متاسفانه در فرآیند ادغام غالبا نیروی انسانی نادیده گرفته می شود. در حالی که در هر ادغام، نیروی انسانی استراتژی یک شرکت را تعیین می کند و این موضوع باید مد نظر قرار گیرد تا نیروی انسانی هرگز احساس نا امیدی نکند. زیرا سرمایه گذاری و افزایش بهره وری و دستیابی به فناوری ضمن کار با شرکت های بزرگ تر تثبیت می شود. که این مهم بر دوش نیروی انسانی متخصص است. وی شرکت ها را از تعدیل نیروی انسانی برحذر داشت.

"Mark O’Neil" مدیرعامل شرکت کلمبیایی Columbia Shipmanagement نیز در این مجمع به دفاع از ائتلاف شرکت ها پرداخت و گفت: چندی پیش شرکت کشتیرانی قبرس با شرکت Marlow Navigation ادغام شده اند و شرکت Marlow Navigation را ایجاد نموده اند. این ادغام باعث شده شرکت جدید به یکی از بزرگ ترین شرکت های کشتیرانی جهان تبدیل شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>