اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ناظر گمرکات خوزستان گفت: 16 میلیون و 744 هزار و 954 تن کالاهای غیرنفتی به ارزش هشت میلیارد و 100 میلیون دلار سال گذشته از گمرکات خوزستان صادر شد.

صادرات کالای غیرنفتی

به گزارش تین نیوز به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، غلامرضا بلوطی میرزا با اشاره به صادرات 16 میلیون و 744 هزار و 954 تن کالاهای غیرنفتی به ارزش هشت میلیارد و 100 میلیون دلار سال گذشته از گمرکات خوزستان، اظهار داشت: این میزان صادرات از گمرکات خوزستان در مقایسه با سال 96 از نظر ارزشی 12 درصد افزایش نشان می دهد.

وی گفت: مقصد کالاهای صادراتی از گمرکات خوزستان به کشورهای چین، عراق، امارات متحده عربی، هندوستان، اندونزی، تایلند، عمان، کویت و مصر بوده است.

به گفته ناظر گمرکات خوزستان در این مدت درآمد گمرکات استان 29 هزار و 439 میلیارد و 527 میلیون ریال بوده که نسبت به سال 96 حدود 9 درصد افزایش نشان می دهد.

بلوطی میرزا حجم واردات کالا از گمرکات خوزستان در سال گذشته را 15 میلیون و 253 هزار و 137 تن به ارزش 6 میلیارد و 848 میلیون دلار بیان کرد.

عمده کالاهای وارداتی شامل ذرت دامی، دانه روغنی سویا، کنجاله سویا، ماشین آلات و تجهیزات پتروشیمی، روغن خام آفتابگردان، بنزین، روغن پالم، ام دی اف خام و تجهیزات مکانیکی و سرمایه ای بوده که از کشورهای برزیل، چین، اوکراین، آمریکا، آرژانتین، هندوستان، امارات متحده عربی، مالزی و تایلند وارد کشور شده است.

بیشترین حجم تجارت خارجی در واحدهای گمرکی استان متعلق به بندر امام، خرمشهر، شلمچه، چذابه و اهواز بوده است.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>