اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتیرانی

به گزارش مرکز بررسی‌ها و مطالعات راهبردی و به نقل ازخبرگزاری فیل استارکشور فیلیپین قصد دارد
برای حل مشکل تراکم کامیون ها در بعضی از بنادر این کشور، ازتوانایی ها و فناوری‌های شرکت مایکروسافت برای ساخت یکسیستم جدید ردیابی بار، استفاده کند.

قبلا نیز شرکت گلوب ترکریک سیستم جدید برای ردیابی محموله های یخچالی ساخته بود. این سیستم بر اساس فناوری ابری گلوب ترکر ساخته شده است.

وزیر کابینه فیلیپین، گفت: سیستم دیگری که آرزو دارم برای تکمیل حلقه ردیابی بار ساخته شود، سیستم ردیابی کانتینر است. با استفاده از سیستم ردیابی بار، همه محموله ها از لحظه ورود به بندر تا لحظه خروج از آن تحت نظارت و کنترل قرار خواهند داشت. نکته مهم تر این است که همه به این سیستم دسترسی خواهند داشت که موجب افزایش کارایی و شفافیت بیشتر عملیات می شود.

استفاده از فناوری‌های ارتباطی در کشتی‌ها که شامل فناوری ابری نیز می‌باشد می‌تواند گام بزرگ بعدی در زمینه ارتباطات باشد و امکان انتقال مقادیر عظیم اطلاعات را میسر سازد.

بلکه بری که یکی از سازندگان گوشیهای هوشمند است، به تازگی اعلام نموده که در نظر دارد فناوری های ردیابی کانتینر رابا استفاده از فناوری ابری، توسعه دهد. در این صورت، فرستندگان کالا می توانند از گوشی تلفن همراه خود به عنوان یک ابزار ردیابی استفاده کنند و محموله خود را ردیابی نمایند.

درمقیاس جهانی، بهتر است کشتی‌ها از شبکه اینترنتی کوانتوم به عنوان روشی امن برای انتقال مقادیر عظیم اطلاعات میان فرستندگان کالا، استفاده کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>