اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ولوو (به سوئدی: volvo) شرکت صنایع سنگین سوئدی است، که سازندهٔ خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن می باشد. از جمله تولیدات این شرکت تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه ای، سامانه های پیش رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است.

شرکت ولوو در سال 1924 با مشارکت مدیر امور مالی کمپانی اس کااف؛ اسار گابریلسن و یکی از مهندسان ارشد این شرکت بنام؛ گوستاو لارسون، به عنوان زیرمجموعه ای از گروه اس کااف راه اندازی شد. شرکت ولوو در نهایت در سال 1927 به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر گوتنبورگ آغاز به کار کرد. این شرکت در آغاز شاخه ای از شرکت بلبرینگ سازی اس کااف به شمار می آمد، که در سال 1935 در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، اس کااف سهامش در این شرکت را واگذار نمود.

گروه ولوو در سال 1999 اقدام به فروش بخش خودروهای سبک خود، تحت نام ولوو کارز، به ارزش 6٫45 میلیارد دلار، به شرکت آمریکایی فورد نمود. در سال 2010 فورد نیز ولوو کارز را با قیمت 1٫8 میلیارد دلار به شرکت چینی جیلی فروخت. در حال حاضر شرکت ولوو تنها تولیدکننده خودروهای سنگین شامل کامیون و اتوبوس می باشد، و بخش ساخت خودروی سواری (ولوو کارز)، زیرمجموعه شرکت چینیجیلی هست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>