اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامیون های سری ال مرسدس بنز (به انگلیسی: Mercedes-Benz L-series truck) که در ایران با نام بنز مایلر (به آلمانی: Meiller) شناخته می شوند، کامیون های باری شرکت مرسدس بنز هستند که از سال 1959 تا 1995 تولید می شدند همچنان در ایران تولید البته به صورت محدود و در انبارهای ایران خودرو موجود است. گفتنیست که در زمان اوج تولید کامیون خاور ایران به 30 کشور این محصول را صادر می کرده.

تاریخچه:
نخستین تولید این سری در سال 1959 در آلمان و برای مصرف داخلی انجام شد ولی تولید برای صادرات آن تا سال 1995 ادامه داشت. سری ال صادرات بسیار موفقی داشت و بسرعت در خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی مشهور شد و به کار قرار گرفته شد.

مرسدس بنز ال 1924، ساخت ایران خودرو دیزل
مدل های سبکتر که برای مسافت های کوتاه و ساخت وساز بود در کارخانه شهر مانهایم، و مدل های سنگینتر برای مسافت های طولانی در کارخانه شهر گاگناو تولید می شدند.در سال 1962، مدل 19تنی با قدرت بیشتر، با نام L334C ساخته و به طور عمده صادر شد.

سری ال همچنین در ایران، به طور فراوان وارد و پس از مدتی در داخل ایران تولید شدند و به بنز مایلر معروف شدند. هم اکنون، ایران خودرو دیزل، این سری را در دو مدل 2624 و 1924 با نام خاور، تولید می کند.[2] مدل 2628 نیز دیگر تولید نمی شود. مرسدس بنز LAK 2624 نوع سه دیفرانسیل می باشد و احتمالاً هنوز 2628 سه دیفرانسیل در ایران مانده باشد که کاربرد غیر شخصی دارد.

ادامه تولید این کامیون ها با تغییراتی در قسمت پیشرانه و جعبه دنده، همچنین نصب هواکش های بزرگ تر به همراه حفاظ های فلزی جلو، عقب و طرفین در ایران ادامه دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>