اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

باربری ارزان و اسباب کشی کم هزینه از موضوعاتی هست که افراد زیادی را به سمت خود جلب می کند و به همین دلیل کلاهبرداری زیادی در مسیر کمین کرده است. حتما شما نیز داستان آشنا یا فامیلی که به وعده هزینه ی پایین به یک شرکت اسباب کشی اعتماد کرده ولی در پایان مجبور به پرداخت 10 برابر هزینه بیشتر شده است را شنیده اید.

جهت راحت کردن خیالتان میگوییم که اسباب کشی ارزان به هیچ عنوان موثق نیست و هر باربری یا شرکتی که این قول را بدهد مشکوک می باشد.

بهتر است در همین ابتدا منظور خود را از اسباب کشی ارزان بیان کنیم. اسباب کشی بر خلاف ظاهر آن که فقط جابه جایی کوچکی به نظر می آید، یک پروسه پر جزئیات و مهم است که برای انجام درست، رعایت نکات مختلفی را می طلبد. همینطور در مورد هزینه های اسباب کشی، به دلیل جزئیات بالای آن، به راحتی می توان چند نکته ی مهم را از قلم انداخت که باعث افزوده شدن خرج نهایی اسباب کشی می شوند.

 نکته های هزینه های پنهان اسباب کشی شامل موارد زیر هستند:

  • هزینه بسته بندی
  • طول زمان انجام اسباب کشی
  • تعداد طبقات و پله ها
  • مسیر بین خانه جدید و خانه فعلی
  • ناهموار بودن مسیر یا دسترسی سخت
  • بیمه اموال
  • و موارد دیگر

با این حال اقدامات مناسبی هستند که تأثیر مهمی در کاهش هزینه اسباب کشی و ارزان تر شدن قیمت اسباب کشی دارند. در ادامه به این موارد و راهکارهای کاهش قیمت اسباب کشی می پردازیم.

مرتب کردن و نظم دادن به وسائل خانه جهت رسیدن به باربری ارزان تر

بسته بندی وسائل خانه:
در صورتی که وسائل خانه مرتب نباشند و به صورت خاصی دسته بندی نشده باشند، بسته بندی سخت و حجیمی در انتظار شما خواهد بود. در این حالت علاوه بر افزایش جعبه ها و حجم بارشما، زمان بیشتری نیز صرف اسباب کشی و حمل اثاثیه خواهید کرد.

پیشنهاد می کنیم قبل از انجام و برنامه ریزی اسباب کشی، شمار و نوع وسائلی که باید حمل شوند را از ذهن بگذرانید و با دسته بندی مناسب مانع بهم ریختگی و حجم گرفتن وسائل خود شوید. به علاوه به دلیل استفاده از ماشین مناسبتر برای حمل اثاثیه خود، باربری ارزان تری را تجربه خواهید کرد.

خودتان بسته بندی کنید تا باربری ارزان تری داشته باشید 
بسته بندی و جمع کردن اثاثیه بر خلاف تصور به دقت بالایی نیاز دارد. اثاثیه مهم باید بسته به حساسیت شان، عایق بندی شده تا از آسیب های احتمالی به آنها پیشگیری شود.

معمولا شرکت های باربری یا اسباب کشی هزینه های خاصی جهت این کار طلب می کنند که در صورت اعتراض لیست بلند بالایی از جزئیات روبروی شما قرار می دهند. با این حال شما می توانید با ادامه این مطلب از نکات ضروری و اصلی بسته بندی آگاه شوید تا به نحو احسن از پس بسته بندی اثاثیه منزل خود بر آیید.

یک بسته از وسائل ضروری و مورد نیاز جدا کنید

  • لوازمی که زودتر به آنها نیاز پیدا می کنید را در جعبه پلاستیکی شفاف قرار دهید.
  • لوازم و ظروف شکستنی را همراه البسه بسته بندی کنید تا مانع ضربه خوردنشان شوند.
  • جعبه ها را علاوه بر توضیحات لازم، شماره گذاری کنید.
  • به صورت عمده مقداری فوم ضربه گیر (بابل رپ) خریداری نموده (جهت کاهش هزینه) و دور تا دور وسائل حساس بپوشانید.

خودتان ابزار را سوار ماشین باربری کنید
معمولا شرکت های متخصص اسباب کشی هزینه های زیادی بابت حمل و نقل و سوار کردن اسباب در کامیون باربری می گیرند. این هزینه ها بسته به تعداد پله ها، طبقات، راهروها و … سنجیده می شود که اغلب رقم نامعقولی به نظر می رسد. به این جهت کمک گرفتن از دوستان و آشنایان و انجام این مراحل توسط شما، صرفه جویی مناسبی در هزینه های اسباب کشی محسوب می شود.

توجه داشته باشید که شرکت های اسباب کشی علاوه بر هزینه جابه جایی، هزینه ی بیمه سلامت اموال را به عهده می گیرند. لذا در صورتی که وسائل بزرگ و حساسی دارید، جابه جایی آنها را به شرکت ها متخصص بسپارید.

چیدمان اسباب در ماشین حمل بار را بعهده بگیرید
اغلب راننده های ماشین های باربری، در قسمت بار حاضر شده و علاوه بر کمک کردن به پروسه بار کردن اسباب، اقدام به چیدن و منظم کردن آن ها برای جا باز کردن انبار کامیون می کنند. توجه داشته باشید که این گونه کمک ها هرچند ناچیز به نظر میرسند ولی در هزینه هایی که قرار است پرداخت کنید، محاسبه می شوند. لذا از دوستی کمک بگیرید یا خودتان وظیفه چیدن و مرتب کردن بارها در انبار کامیون را به عهده بگیرید تا از هزینه های مخفی و اضافی باربری در امان باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>