اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در این بخش به 5 نکته و اشتباه بزرگی که قبل و هنگام اسباب کشی ممکن است دچار آنها شوید، می پردازیم. به این نکات توجه کافی داشته باشید، تا تصمیمات مناسب تری بگیرید و از هرگونه کلاهبرداری در امان بمانید.

انجام شخصی اسباب کشی
اکثر افراد دشواری اسباب کشی را کمتر از آنچه حقیقت دارد تخمین می زنند. موانع زیادی در مسیر انجام شخصی اسباب کشی وجود دارد، که متداول ترین آنها در ادامه آمده اند؛ آسیب احتمالی به کالا، زمان مورد نیاز برای بسته بندی، بار زدن وسائل، حرکت کردن، باز کردن بسته ها و مهم تر از همه، استرس اسباب کشی.

تخمین و برآورد از پشت تلفن
اگر اسباب کشی کوچکی دارید، این کار مشکلی نخواهد داشت اما در اکثر مواقع این اتفاق نتیجه درستی به دست نمی دهد. هنگام صحبت با شرکت اسباب کشی، حتما درخواست کنید که حضوری تخمین و برآوردهای مورد نظر را محاسبه کنند. حتما نیاز است که نماینده شرکت اسباب کشی از نزدیک تمام وسائل را ببیند و با توجه به شرایط شما، برآوردها را اعلام کند.

اسباب کشی در یک فصل شلوغ
معمولا تابستان شلوغ ترین فصل برای جابه جایی و اسباب کشی است، بیشتر به این خاطر که مدرسه ها تعطیل هستند. هنگام تعطیلات بزرگ و طولانی نیز شاهد اسباب کشی های زیادی هستیم؛ مانند عید نوروز. لذا پیشنهاد می دهیم در این زمان ها از اسباب کشی خود داری کنید و اگر در واقع اختیاری در مورد این قضیه ندارید از 4 تا 6 ماه قبل سفارش خود را ثبت کنید.

دقت ناکافی داشتن به بیمه نامه
هنگام اسباب کشی اتفاقات مختلفی رخ می دهد. فرض کنید جعبه ظروف چینی محبوب تان زمین بیفتد و بشکند، اگر شرکت اسباب کشی مورد نظر ضمانت خسارت را قبول نکرده باشد، به هیچ عنوان نمی توانید هزینه این خسارت را از آنها بگیرید. به همین دلیل ضروری است که مدارک را با دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که شرکت مورد نظرتان بیمه ی خسارات پیش آمده را به عهده می گیرد.

قیمت اسباب کشی فوق العاده کم
هر شرکت یا فردی که قیمتی حدود 25% تا 40% زیر قیمت معمول اسباب کشی پیشنهاد دهد حتما قصد کلاهبرداری دارد. اتفاقی که واقعا می افتد اینگونه است که شما قرارداد را می بندید و هنگام پرداخت هزینه متوجه می شوید که هزینه های گزافی به قرارداد افزوده شده است و در نهایت بیشتر از شرکت های دیگر هزینه پرداخت خواهید کرد. مشکل دیگر این است که در صورت پرداخت نکردن مبلغ، این شرکت ها وسائل شما را گرو نگه میدارند.

انتخاب شرکت اسباب کشی منزل مناسب
اکثر افراد توجه زیادی به شرکت و افرادی که قرار است، حمل بارشان را انجام دهد نمی کنند، این اتفاق به این دلیل است که سادگی اسباب کشی وقتی با تصمیم در مورد شرکت مناسب اسباب کشی همراه می شود، دشوارتر می شود. به جای انتخاب کاملا اتفاقی یک شرکت اسباب کشی، مراحل زیر را دنبال کنید تا شرکت مناسب خود را پیدا کنید.

شرکت اسباب کشی
به خود زمان کافی بدهید تا تصمیم درست تری بگیرید. اگر تصمیم را به لحظات آخر موکول کنید حتما شرکت حمل اثاثیه مورد پسندتان رزرو شده است. به گزینه ی جایگزین هم اکتفا نکنید. در عوض زودتر شروع کنید تا زمانی کافی برای انجام تحقیقات داشته باشید.

تنها روشی که یک شرکت اسباب کشی می تواند یک برآورد قانونی و صحیح انجام دهد، حالت حضوری است، استفاده از تلفن و یا به صورت آنلاین هیچ وقت نمی تواند به صورت دقیق و صحیح باشد. زیرا در حالت حضوری نماینده ی شرکت اسباب کشی می تواند عوامل زیاد و متعددی را متوجه شود و در نظر داشته، که در حالات دیگر نمی توان متوجه آنها شد؛ تعداد اتاق ها، شماره طبقه، تعداد راهروها و معابر رفت و آمدی باریک، ارزش کالاها (بخاطر بیمه). از نماینده شرکت اسباب کشی در مورد دلیل هر یک از قیمت ها پرسش کنید و در این زمینه تعارف و خجالت نداشته باشید.

وقتی هزینه بسته بندی و قیمت حمل بار خود را متوجه شدید می توانید به چانه زنی و بررسی هزینه اسباب کشی شرکت های دیگر بپردازید. البته شرکت های اسباب کشی باید حداقل های مورد نظر شما را رعایت کنند. به علاوه توجه داشته باشید که کمترین قیمت دلیل خوبی برای عقد قرارداد نیست. به کیفیت خدمات رسانی و جزئیات کاری که شرکت ها انجام می دهند توجه کافی داشته باشید.

حتما در مورد بیمه نامه و ضمانت های شرکت مورد نظرتان پرس و جو کنید. برای هزینه هایی که می پردازید و کالاهایتان ارزش قائل باشید و مطمئن شوید کالایتان در ازای هر گونه اتفاق غیر منتظره ایمن است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>