اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بی بن

کامیون های NG80A در چهار تیپ مختلف با نام های 2634K , 2634 , 1927 , 1927K توسط  شرکت تیراژ دیزل  به بازار عرضه می شوند که وجه تمایز عمده آنها در:

  • تناژ بار
  •  توان موتور
  • تعداد محورها
  • طول کلی شاسی
  • و کاربری آنها می باشد.

این کامیون ها از گروه محصولات نسل NG80A شرکت بنز آلمان بوده که با اعمال برخی تغییرات در ظاهر خودرو و مدرن سازی آن با ارتقای امکانات و آپشن های خودرو، به عنوان محصولی پرقدرت، با کیفیت و صاحب تکنولوژی، آنچه نیاز و خواسته رانندگان می باشد را برآورده می سازد.

کامیونهای سری 2634 در دو تیپ مختلف 2634K/41 و 2634/50 موجود می باشد که هر کدام دارای کاربری های متفاوتی می باشد.شاسی های 10 چرخ 2634K در دو کاربری کمپرسی و میکسر و شاسی های 2634/50 که به شاسی های باری نیز معروف هستند با کاربری های مختلفی چون میکسر، تانکر آب رسان، تانکر سوخت، جرثقیل دارای بوم طولی و بوم عرضی، یخچال، آتش نشانی، اتاقهای باری فلزی، پمپ بتن و واتر جت قابل ارائه  می باشد.

بی بن

آسایش و راحتی حتی در کابین
کامیون های بی بن علاوه بر داشتن کارایی بالا، زیبا و مدرن نیز می باشد و فراخور نیاز مشتریان خود امکانات رفاهی و آسایش هر چه بیشتر راننده و سرنشینان خود را نیز فراهم کرده است. از جمله این کابین ها دارای تخت خواب (Sleeper) هستند که در داخل این کابین ها از دو تخت خواب با قابلیت جمع شدن و تا شدن جهت استراحت استفاده می شود که در قسمت پایین و بالای انتهای کابین جانمایی شده است.

حتی در صفحه کیلومتر نیز به نیاز راننده توجه کرده و بدین سان علائم هشدار دهنده و خاصی جهت اعلام سرویسهای دوره ای و هشدارهای ایمنی قرار داده ایم تا بتوان در هر لحظه از زمان از وضعیت کلی کامیون مطلع شد. این علائم هشدار دهنده شامل:

  • چراغ OBD (اخطار آلایندگی موتور یورو 4)
  • چراغ عملکرد پیش گرم کن هوای ورودی موتور
  • نشانگر دیجیتال ارتفاع مایع ادبلو
  • گیج دیجیتال فشار روغن موتور از طریق CAN
  • چراغ چک موتور (اخطار خرابی فنی موتور)
  • چراغ STOP (اخطار موارد ایمنی) و... می باشد که برتری و مزیت کامیون های ما را نسبت به رقبا موجود در بازار اثبات می کند.

ویژگی های استثنایی
از ویژگی های خاص کامیون های شرکت تیراژ دیزل، می توان به مصرف بسیار پایین سوخت اشاره نمود. مصرف سوخت خودرو بستگی به شرایط جاده، نوع رانندگی، بار کامیون، روشن نگهداشتن خودرو در توقف های طولانی و... دارد؛ در نتیجه به دلایل فوق نمی توان برای هر کامیون مصرف سوخت معینی تعیین کرد.بی بن

حداکثر مصرف روغن و تبخیر آن نسبت به شرایط استفاده، تقریبا 2/. درصد مصرف سوخت گازوئیل می باشد. شرط پایین نگه داشتن مقدار مصرف سوخت، سرویس و نگهداری مناسب و به موقع کامیون می باشد.بدین منظور جهت بهینه سازی مصرف سوخت در کامیونهای بی بن کلیدی با سه حالت نیمه بار؛ بدون بار و بارگذاری کامل درنظر گرفته شده که میزان مصرف سوخت و به نسبت آن توان و گشتاور خروجی موتور قابل تغییر می باشد و برای داشتن توان و مصرف سوخت بهینه انتخاب حالت مناسب کلید با توجه به میزان بار کامیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تجهیزات فوق العاده

  •  استفاده از سیستم کاهش آلایندگی یورو 4 می باشد که به منظور کاهش میزان گازهای سمی (اکسیدهای نیتروژن NOx) تولیدی ناشی از احتراق مورد استفاده قرار می گیرد. ماده مورد استفاده و موثر جهت کاهش آلایندگی های مذکور، مایع ادبلو می باشد که در تانکی سفید رنگ در مجاورت باک سوخت ذخیره می گردد. 
  •  استفاده از سیستم Diesel Particulate Filter) DPF) برای حذف ذرات دیزل و یا دوده طراحی و استفاده شده است. که این سیستم در کامیون های شرکت تیراژ دیزل از سال 1396 به بعد نصب و راه اندازی شده است.
  •  استفاده از سیستم تاخوگراف (Tachograph) در کابین همانند سایر برندهای روز اروپایی می باشد.در اکثر کشورها به عنوان وسیله ای ضروری در سیستم حمل و نقل جاده ای استفاده می‌شود. این دستگاه یک سیستم ثبت اطلاعات است که اطلاعات ضروری را روی یک دیسک کاغذی یا صفحه سرعت ثبت می کند. این اطلاعات می تواند مواردی از جمله سرعت خودرو، زمان حرکت از مبدأ، مدت زمان حرکت در یک مسیر خاص و کیلومتر کارکرد خودرو باشد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی عباس غلامی :
سلام درخواست کمپرسی ده چرخ بی بن نصف نقد نصف اقساط دارم در صورت امکان یا کسی که شرایط یا آدرس جایی هست ممنون میشم سپاس فراوان
پاسخ زینگ:
سلام.
جهت خرید و فروش ماشین سنگین و قطعات و خدمات مرتبط، به فروشگاه زینگ مراجعه نمایید

محمدشیری:
درخواست کمپرسی ده چرخ بی بن اقساط دارم
فیض اله عباسی:
سلام درخواست کامیون کمپرسی بی بن اقساطی دارم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

مهدی بهمنی:
درخواست ده چرخ بی بن داشتم کار کرده خرید نقدی
فیض اله عباسی:
سلام چطور ی کامیون اقساطی بالیزینگی خریداری نماییم
نوید امیدنژاد:
درخواست خررید اقساطی کامیون بی بن دارم
عباس نادری :
سلام درخواست کامیون تیراژدیزل دوکابین کمپرسی دارم ولی اقساطی ممنون میشم توضیح داده شده یا تماس گرفته شود
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محمد جواد منصوری :
سلام لطفاً شماره تماس برای خرید کامیون کمپرسی بی بن نقد و اقساط رو لطف کنید ممنون
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>