اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سفر به هر کشوری تابع قوانین آن کشور است و باید به دقت قوانین مقصد و مبدا را مطالعه کرد تا هنگام ورود و خروج مسافران مشکلی پیش روی آن ها قرار نگیرد. بیشتر کشورها از ورود برخی کالاها به کشور خود خودداری می کنند و اجازه خروج برخی دیگر از کالاها را نیز نمی دهند. رعایت همراه نداشتن چنین کالاهایی می تواند به راحت و آسوده کردن سفر کمک کند.

 اقلام ممنوعه در سفر به کانادا:

  • سلاح ها
  • در سفر به کانادا هم تقریبا مثل بیشتر نقاط دنیا، حمل سلاح گرم ممنون است و در صورتی که مسافر قصد انتقال سلاح داشته باشد باید قبل از پرواز با سفارت کانادا تماس بگیرد و روال قانونی را طی کند. در مورد سلاح سرد نیز باید این موارد رعایت شود و سلاح های نامتعارف گزارش شود. همچنین هیچ کدام از این موارد را نباید همراه خود و در ساک دستی به کابین هواپیما ببرید؛ چون با مشکلات جدی مواجه خواهید شد.
  • حیوانات
    استفاده از پوست برخی از حیوانات، پرندگان و گونه های در حال انقراض یا برخی اجزای آنها در لباس ها یا زیورآلات نیز مجاز نیست و ممکن است اگر پالتو یا زیورآلاتی از این دست داشته باشید، اجازه ورود آنها به خاک کانادا را پیدا نکنید.
  • داروها
    هنگام همراه داشتن داروهای خاص حتما نسخه پزشک همراه داشته باشید. داروهای کدئین دار و مسکن های قوی نیاز به نسخه پزشک دارند.
  • تخم گیاهان
    در کانادا امکان ورود تخم گیاهان، محصولات تازه و مشتقات لبنی وجود ندارد. این اقدامات برای حفاظت از سلامت کشاورزی کانادا و جلوگیری از انتقال آفات خارجی صورت گرفته است.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>