اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صدور گشایش نمایندگی شرکتها و سازمانهای خارجی در فدراسیون روسیه یکی از وظایف اصلی اتاق بازرگانی روسیه محسوب می شود که این کار توسط دپارتمان همکاری با افراد حقوقی و نمایندگی ها صورت می گیرد. نحوه گشایش نمایندگی شرکت خارجی از طریق قانونی بر اساس قوانین اتاق صنایع و بازرگانی فدراسیون تنها توسط بانک مرکزی و اتاق صنایع و بازرگانی روسیه امکان پذیر است.

در عرض بیست سال گذشته بیش از 5600 شرکت خارجی از 98 کشور جهان مجوز گشایش نمایندگی را در فدراسین روسیه دریافت نموده اند. ایجاد نمایندگی اجازه می دهد که شرکت خارجی با کمترین هزینه شخصی و ریسک بتواند در روسیه با پارتنرهای کاری خود ارتباط برقرار نموده و امور بازاریابی و عقد قرارداد را انجام دهد.

مجوز گشایش نمایندگی شرکت خارجی توسط اتاق بازرگانی روسیه به مدت یک، دو و سه سال داده می شود. در ادامه شرکت می تواند به منظور اخذ مجوز دوباره برای دوره جدید یک، دو و یا سه ساله اقدام نماید. شرکتهای ایرانی که مجوز گشایش را از اتاق بازرگانی دریافت می نمایند، می توانند از کمکهای دیگر بخشهای اتاق در زمینه ارتباط کاری با پارتنرهای روسی در کل کشور روسیه برخوردار شوند.

شبکه اتاق های بازرگانی روسیه شامل 174 اتاق و 204 اتحادیه کارفرمایان و بیش از 60 شورای تجاری ارتباطات اقتصاد خارجی با کشورهای مختلف و 34 کمیسیون فعال در بخشهای گوناگون تجاری است که زیر ساخت خدمات رسانی به کارفرمایان روسیه را انجام می دهد. اتاق صنایع بازرگانی روسیه نه تنها حضور شرکتهای ایرانی را در روسیه قانونی می داند بلکه طیف بزرگی از خدمات را ارائه می دهد.

کلیه بخشهای زیر مجموعه اتاق بازرگانی روسیه خدمات مربوط به فعالیت های امنیتی اقتصادی، خدمات داوری و دادگاهی، خدمات دلالی و واسطه گری، خدمات مجوز کالایی، صدور و ارائه مجوزهای کارنه ( معاف از حقوق گمرکی بین راهی)، برگزاری نمایشگاه (توسط شرکت سهامی خاص اکسپوسنتر)، اجاره مکانها و واحدهای تجاری (توسط مرکز بین المللی بازرگانی) ارائه خدمات بازرسی کارشناسی مستقل ( توسط اتحادیه بازرسان)، خدمات و کمک رسانی حقوقی و ثبت اختراع ( شرکت سایوز پاتنت) را انجام می دهند.

از جمله فعالیت های دیگر اتاق بازرگانی می توان به صدور کارتهای شناسایی برای کارمندان خارجی شرکتها و کمک به دریافت روادیدهای کاری چند بار وررود برای اعضای کارمندان شرکتها و خانواده های آنها اشاره نمود. 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>