اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیستم لوله بندی در داخل مخازن و روی عرشه ودر داخل اتاق پمپ دارای مدلهای مختلف برای مقاصد گوناگون طراحی ومورد استفاده قرار گرفته شده است.نفتکشهای اولیه معمولااز یک ویا دو لوله اصلی که به تمام مخازن راه داشتند به صورت شکل زیر استفاده می کردند.

ساختمان لوله کشی نفتکش ها

سیستم های لوله بندی مستقیم معمولا در کشتیهای بزرگ نفت خام که 2یا 3 محموله نفت خام حمل می کنند در نظر گرفته شده است. سیستم های یک حلقه ویا دو دوحلقه (SINGEL RING)و(DOUBLE RING) که معمولا در کشتیهای فرآورده بر که محموله های مختلف را حمل می کنند ساخته شده است.سیستم دوحلقه ای دریچه های رایط واصلی متعدد می باشد که برای جداسازی محموله های مختلف با حداقل دو دریچه هیدرولیکی ویا دستی طراحی شده است.

سیستم یک حلقه معمولا در کشتی های بزرگ طراحی شده که معمولا از یک یا دو نوع محموله نفتی که در کشتی حمل می شود استفاده می کنند.سیستمهای دیگر که باز در کشتیهای غول پیکر وکوه پیکر طراحی شده سیستم جریان آزاد ویا ( FREE FLOW SYSTEM) است که بین مخازن دریچه های هیدرولیکی نصب گردیده است.

به این ترتیب که در مخازن عقب عرشه دریچه های بیشتری نزدیک به پمپ موجود می باشدکه توام با یک سیستم حلقوی در مخازن تعبیه گشته است.

ساختمان لوله کشی نفتکش ها

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>