اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت مدیترانه

شرکت حمل و نقل مدیترانه در سال 1970 در شهر ژنو سوئیس، تأسیس شد. این شرکت نخستین نهاد خدمات رسانی بین مدیترانه و جنوب و شرق آفریقا را در اواسط دهه 1970راه اندازی نمود. در سال 2003به دومین شرکت بزرگ حمل و نقل کانتینری در جهان تبدیل شد و تا به امروز جایگاه خود را حفظ کرده است. این شرکت حمل و نقل 200نهاد خدمات رسانی را به صورت مستقیم و ادغامی را هدایت می کند که این نهادها ضمن ارائه خدمات هفتگی در 316 بندر فعالیت دارند. این شرکت دارای 480شعبه در 163کشور و شمار کارکنان آن بیش از 37500 نفر است.

به گزارش آلفالاینر، شرکت حمل و نقل مدیترانه با توجه به بهره مندی از سهم بازار 13/4 درصدی به اقدامات خود در جهت کسب جایگاه مرسک ادامه می دهد، در صورتی که سهم بازار مرسک 15/2 درصد است. اعتقاد بر این است که شرکت حمل و نقل مدیترانه به اقدامات خود تا دستیابی به مکان نخست ادامه خواهد داد.

برخی از ارزیابی ها نشان می دهد که این شرکت از خطوط حمل و نقل مرسک سبقت گرفته است، به طوری که نهاد ببین المللی حمل و نقل کانتینری در فوریه 2011گزارش داد شرکت حمل و نقل مدیترانه از لحاظ ظرفیت ناوگان از شرکت حمل و نقل مرسک بالاتر است. این برتری صرفاً مربوط به واحد حمل و نقل مرسک است و مشمول شرکت خوش ای مرسک، ساف مارین و حمل و نقل ام. سی. سی نمی شود. در صورتی که مجموعه کل شرکت مرسک در نظر گرفته شود، خطوط حمل و نقل مرسک همچنان در جایگاه نخست قرار دارد.

مجله بازرگانی ایالات متحده امریکا منتشر شده در دسامبر 2011 بر مبنای صادرات و واردات این کشور گزارش داد: شرکت حمل و نقل مدیترانه با پشت سر گذاشتن خطوط حمل و نقل مرسک، در 2 ماه نخست 2011 در مکان نخست شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل کانتینری به ایلات متحده امریکا قرار گرفت. البته عملیات شرکت حمل و نقل مدیترانه بین واردات و صادرات تعادل برقرار نموده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>