اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

cma cgm

سی. ام. اِی سی. جی. ام سومین شرکت حمل و نقل بزرگ دنیا به حساب می آید. کمپانی جنرال ماریتایم در سال 1977 پس از ادغام شرکت حمل و نقل میسجریز ماریتایمز و کمپانی جنرال ترانزآتالنتیک تشکیل شد. همچنین کمپانی ماریتایم دی افریتمنت در سال بعد از آن تأسیس گشت.

در سال 1996 سی. ام. اِی سی. جی. ام به بخش خصوصی واگذار شد و یک سال بعد نخستین خرید خود، خطوط ملی استرالیا را ایجاد نمود. این روند با خرید بسیاری از شرکت ها ادامه یافت که آغازگر آنها شرکت انگلیسی مک اندروز در سال 2002 بود. سی. ام. اِی سی. جی. ام در سال 2006 شرکت دلماز را خریداری نمود که سابقاً مالکیت این شرکت حمل و نقل آفریقایی را گروه تجاری بالوره بر عهده داشتند.

خرید این شرکت، شرکت سی. ام. اِی سی. جی. ام را به رتبه سوم در خطوط حمل و نقل کانتینری جهان سوق داد. این شرکت با رشد بالا ی اقتصادی خود توانست سه خط حمل و نقل را در سال 2007 خریداری نماید، این سه خط عبارت از شرکت کشتیرانی چنگ لی (تایوان)، خطوط حمل و نقل کمپاناو (مراکش) و خطوط حمل و نقل یو اس (ایالات متحده امریکا) بودند.

24 درصد شرکت سی. ام. اِی سی. جی. ام متعلق به گروه تجاری ایلدیریم ترکیه است و از این رو آن ها حق رأی دارند؛ اما خانواده سعاده همچنان ریاست این شرکت را بر عهده دارند، ضمن این که از اکثریت سهام و حق رأی برخوردار می باشند.

سی. ام. اِی سی. جی. ام موفق به پشت سر گذاشتن رکود اقتصادی 2009 شد. البته در دورهای این طور به نظر می رسید که دولت فرانسه ملزم به ضمانت این شرکت خواهد بود. در نهایت این خطوط حمل و نقل تصمیمی مبنی بر حفظ منافع خانواده سعاده اتخاذ نمود و یک سرمایه گذار در گروه تجاری ایلدیریم یافت که توافق نمود با سرمایه گذاری مبلغی برابر 500 میلیون دلار امریکا، 20 درصد سهام این خطوط حمل و نقل را تصاحب نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>