اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیستم اگزوز خودرو برای ازین بردن گازهای سمی شکل گرفته است. درطول مدت احتراق از موتور به منظور هموار کردن کارهای در حال اجرا و جلوگیری از بیش از حد داغ شدن موتور با احتراق ناقص همچنین برای کم کردن نویز موتور با استفاده از صدا خفه کن و مبدل کاتالیزوری به منظور کاهش گازهای گل خانه ای تعبیه شده‌است.

علائم هشدار دهنده مختلف به مسائل و مشکلات مرتبط با بخش های مختلف اشاره می کند. و نشت محتمل ترین مساله ای است که سیستم اگزوز خودرو شما احتمال دارد. با ان مواجه شود زمانیکه قسمت‌های از سیستم شروع به مشکل دار شدن می کند.

ظهور نشت در اگزوز شایع ترین گزینه است نشت می تواند در هر نقطه در امتداد سیستم که شامل تمام مسیر از سرسیلندر به tailpipe است رخ دهد نشت متواند موجب افزایش گازهای گلخانه ای شود و زمانیکه این گازهای گرم از سیستم اگزوز در زیر خودرو خارج می شوند می تواند به قسمت های دیگر اسیب برساند.

علائم نشت اگزوز
یک سری صدا همراه نشت اگزوز وجود دارد که شما در هنگام رانندگی با ماشین میشنوید اگر سیستم دچار نشت باشد شما ممکن است صدای گوشخراش شبیه کلیک یا حتی غرش بلند بشنوید غرش از یک ناحیه از موتور خارج می شود نشت های دیگر، ارتعاشات در زمان معطل ماندن و بوی بنزین و دیگر گازها می تواند به نشانگر مشکلی در ارتباط با اگزوز باشد

بازرسی نشت سیستم اگزوز
ماشین را روشن و در حالی که لوله ها به سرعت گرم می شود قبل از گرم شدن ان را چک کنید. سپس به دقت به صدهای خشن و ناگهانی در طول خودرو گوش دهید. یک پوشش کمکی با یک کهنه در انتهای tail pipe داشته باشید.

زیراگازهای اگزوز را مجبور به خروج از هرگونه نشتی می کند. و باعث افزایش حجم صداهایی که میشنوید می‌شود با دقت دست خود را در امتداد لوله اگزوز حرکت دهید تا هر هوایی که از نشت دمیده می شود. را حس کنید اما مواظب باشید که فلز را لمس نکنید اگر می توانید زیر اتومبیل بروید و زیر خودرو به خصوص مکان هایی که لوله به قسمت های دیگر متصل است را چک کنید. زیرا که این نقاط مثل سرسیلندر مبدل کاتالیزوری و صدا خفه کن مستعد ترین نقاط برای نشت هستند.

عیب یابی لوله ها
از انجایی که سیستم اگزوز به طور مداوم در معرض درجه حرارت بالا قرار دارد این می تواند موجب خرابی و تنزل در لوله های فلزی در طول زمان شود و منجر به فرسودگی و ضعیف شدن لوله ها شود که می تواند به نشت و مسائل دیگر منجر شود اطمینان حاصل کنیدکه ماشین برای مدتی خاموش بوده و زمان برای سرد شدن داشته است.

لوله های اگزوز می تواند بسیار داغ شود و ممکن است بیش از دیگر قسمت های خودرو برای رسیدن به دمای ملموس زمان بگیرد یک جفت انبردست را بردارید و ان را در انتهای tail pipe وارد کنید هنگامی که آن ها را باز کنید شما باید از لوله احساس مقاومت کنید اگر همه این موارد هست شما نیاز به تعویض لوله دارید و عاقلانه ترین کار بررسی کامل زگ زدگی به منظور فهمیدن شدت گستردگی در فلز می‌باشد.

تعمیر نشت
بعضی از نشت ها اگر کوچک باشد می تواند تعمیر شود اگرچه نشت ها معمولا به خاطر زنگ زدگی و سایش ایجاد شده اند و جوش دادن و پچ کردن راه حل موقتی خواهد بود هنگامی که سیستم اگزوز شرو ع به نشان دادن نشانه های خوردگی می کند شما نیاز به تعویض آن ها دارید و این از خوردگی های بعدی نیز جلوگیری می کند اگر فلز در سیستم اگزوز شروع به خرابی کند تشکیل چند نشت کوچک احتمالا به مسائل بیستری در پاین جاده که باعث عدم امنیت می شود منجر می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>