اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کیت بدنه نامناسب
کمپانی ها در هنگام طراحی خودروها، تست های آیرودینامیک بسیاری را طی می کنند تا موفق به اخذ مجوز تولید شوند و کوچک ترین تغییری در این ساختار می تواند دیزاین آیرودینامیکی مناسبی که برای خودرو تعیین شده است را نقض کرده و به افزایش مصرف سوخت و کاهش عملکرد منجر شود.

از طرفی بسیاری از افراد که زیبایی خودرو برایشان اهمیت دارد از کیت های بدنه نامناسبی که در کارگاه های غیر تخصصی ساخته شده است استفاده می کنند. این کیت ها فقط ظاهر خودرو را اسپرت کرده و باطنی ضعیف شده را برای آن در پی دارند و مانند بره ای در لباس گرگ عمل می کنند.

مکنده هوای سرد
بسیاری از افراد که آشنایی کمی با مقوله تیونینگ دارند، تصور می کنند به کارگیری مکنده هوای سرد می‌تواند توان پیشرانه را تا حدودی افزایش دهد. اما در واقع این چنین نیست و اکثر کیت های افزایش توان از برندهای معتبر در بهترین حالت 15 اسب بخار به قدرت پیشرانه اضافه می کنند. همچنین بد نیست بدانید این مکنده ها فشار مضاعفی را به پیشرانه تحمیل می کنند که با اصل عملکرد این وسایل در تضاد است.

لوله اگزوز بزرگ تر
لوله اگزوز بزرگ باعث زیبا شدن نمای عقبی خودرو می شود و اگر به صورت علمی انجام شود، می تواند درصد کمی به قدرت پیشرانه اضافه کند اما اگر سایز لوله اگزوز با منبع اگزوز یا منیفولد دود متناسب نباشد نه تنها قدرت پیشرانه را اضافه نمی کند بلکه باید منتظر کاهش توان خودرو باشیم. بنابراین اگر قصد تعویض لوله اگزوز را دارید، یا این کار را به مراکز فنی بسپارید یا باید تمام قطعات مربوط به خروجی دود را تعویض کنید تا تأثیر خود را به خوبی نشان دهد. در غیر این صورت تعویض لوله اگزوز به جز کاهش توان اثر دیگری به همراه نخواهد داشت.

چرخ های بزرگ تر
امروزه حتی شاهد استفاده از رینگ های تا سایز 20 اینچ بر روی خودروهای نه چندان قدرتمند هستیم. اما در واقع باید بدانید با صرف هزینه بیشتر تنها شتاب گیری کندتر، خط ترمز طولانی تر، لاستیک های گران تر، خرابی سیستم تعلیق بیشتر و شکستن رینگ در صورت افتادن در چاله های خیابان نصیب تان می شود. هرچند که رینگ بزرگ تر تا حدودی هندلینگ را بهبود می بخشد. اگر عوامل فوق شما را به استفاده نکردن از رینگ های بزرگ تر بر روی خودروهای نه چندان قدرتمند داخلی مجاب نکرد، حداقل به دنبال سبک ترین رینگ موجود از یک برند مورد اعتماد باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>