اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل بار از آمریکا

حمل بار از آمریکا برای بسیاری از بازرگانان و تجار از اهمیت بالایی برخوردار است. حمل بار از آمریکا به دو روش قابل انجام است. یکی از آن‌ها حمل هوایی از آمریکا و دیگری حمل دریایی از آمریکا است. در زیر به حمل هوایی از آمریکا و حمل دریایی از آن می‌پردازیم.

حمل بار هوایی از آمریکا
کشور آمریکا متشکل از 50 ایالت است. از میان آن‌ها واشنگتن دی.سی. پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور یعنی نیویورک می‌باشد. حمل هوایی از آمریکا بیشتر از شهرهای مهمی از جمله نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو، هیوستون، فینیکس، فیلادلفیا، سن آنتونیو، سن دیگو، دالاس و …صورت می‌گیرد.

حمل بار هوایی از آمریکا

فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا با کد یاتا (ATL)، فرودگاه بین المللی جان اف کندی در شهر نیویورک با کد یاتا ( JFK)، فرودگاه بین المللی اوهر شیکاگو با کد یاتا ( ORD)، فرودگاه بین المللی لس آنجلس با کد یاتا ( LAX)، فرودگاه بین المللی دالاس-فورت وُرث با کد یاتا ( DFW)، فرودگاه بین المللی دنور در شهر دنور واقع در ایالت کلرادو با کد یاتا ( DEN)، فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو واقع در ایالت کالیفرنیا با کد یاتا ( SFO)، فرودگاه بین المللی مک کاران در شهر لاس وگاس واقع در ایالت نوادا با کد یاتا (LAS)، فرودگاه بین المللی فینکس اسکای هاربر در شهر فینیکس واقع در ایالت آریزونا با کد یاتا ( PHX)، فرودگاه بین المللی جرج بوش در شهر هیوستون واقع در ایالت تگزاس با کد یاتا ( IAH) و … از فرودگاه‌های پر رفت و آمدی هستند که حمل هوایی از آمریکا به وسیله آنها صورت می‌گیرد.مدت زمان حمل بار از آمریکا و ارسال بار به آمریکا به نوع ایرلاین و ناوگان هوایی آن ایرلاین بستگی دارد. زمان حمل هوایی از آمریکا بسته به نوع ایرلاین بین 3 الی 5 روز است. زمان این نوع حمل در مقایسه با حمل دریایی از مزیت‌هایی است که حتما باید در نظر گرفته شود.

در کرانه شرقی ایالات متحده در مجاورت اقیانوس اطلس و کرانه غربی این ایالت، شهرهای بندری فراوانی برای حمل دریایی از آمریکا وجود دارد که می‌توان از این بنادر برای حمل بار به صورت فول کانتینر، گروپاژ و بالک اقدام کرد. مقصد نهایی حمل دریایی از آمریکا شامل بنادری مانند بندر شهید رجایی، بندر امام خمینی، بندر بوشهر می‌باشد.
کلان شهرهایی مانند نیویورک، لس آنجلس، هیوستون، فیلادلفیا، سن دیگو، سن خوزه، سانفرانسیسکو، سیاتل و … عمدتا شهرهایی هستند که حجم زیادی از حمل دریایی از آمریکا را بر دوش دارند.

فریت بار به آمریکا
هر ساله تعداد زیادی از افراد قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر آمریکا را دارند. با توجه به محدودیت‌های وزنی موجود، هر مسافر تنها مجاز به داشتن مقدار معینی بار به همراه خود بوده و در صورت داشتن اضافه بار می‌بایست جریمه ای بر مبنای اضافه بار بپردازد. از آنجایی که غالب بار همراه مسافران وزنی بیشتر از مقدار تعیین شده دارد، تنها راه حل برای کاهش هزینه‌ها و عدم پرداخت جریمه فریت بار به آمریکا می‌باشد.

ارسال بار به آمریکا در اصطلاح فریت بار به آمریکا گفته می‌شود که شامل حمل و پیک آپ بار شما از درب منزل، بسته بندی مورد نیاز کالا، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه و ارسال بار به آمریکا است. برای ارسال بار به آمریکا بار مسافر در صورت نیاز بسته بندی شده و در جعبه‌ها قرار داده می‌شود. پس از این مرحله، کالا مورد نظر برای انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی به فرودگاه پیک آپ شده و سپس اقدام به ارسال و حمل بار به آمریکا می‌شود. از جمله مواردی که به صورت فریت بار به آمریکا ارسال می‌شوند شامل اقلامی مانند وسایل منزل، فرش، تابلو فرش، مبلمان منزل، صنایع دستی و امثال آن می‌باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>