اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عمان با کشور های تولید کننده بزرگ نفت مانند عربستان سعودی، امارات متحده عربی، ایران، یمن و پاکستان هم مرز است، و به شدت تحت تأثیر فعالیت های تجاری و اقتصادی این کشورها می باشد. در این مقاله شما با تعدادی از ایده های تجاری در عمان آشنا خواهید شد.

در سال های اخیر، کشور های همسایه تمرکز خود را از بخش تولید نفت به سمت فن آوری، تکنولوژی و سایر بخش های خدماتی معطوف کرده اند. تحت تأثیر آن‌ها، عمان نیز در این تغییرات بزرگ شرکت می کند و از سرمایه گذاران خارجی که مایل به سرمایه گذاری در کسب و کار و ایجاد فرصت های شغلی جدید در این کشور می باشند، دعوت به عمل می آورد.

بر طبق اخبار عربی، اقتصاد کشور عمان در سال 2018، رشد 5.2 درصدی داشته است. این یکی از دلایل قانع کننده برای سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این کشور می باشد. دولت نیز بر روی سرمایه گذاری مستقیم خارجی برای افزایش تولید ناخالص داخلی کشور تمرکز ویژه ای دارد.

مسقط، پایتخت کشور عمان و همچنین بزرگ ترین شهر این کشور محسوب می شود. علاوه بر این، یک مکان عالی برای راه اندازی کسب و کار شما به خاطر وجود شبکه زیر ساخت مدرن می باشد، دسترسی آسان به بازار های جهانی، محیط سرمایه گذاری ثابت و امن، نیروی کار تحصیل کرده و ماهر، اقتصاد قوی، شبکه های بین المللی قوی و توافق نامه های تجاری.

اگر شما برای تأسیس یک کسب و کار در مسقط عمان برنامه ریزی می کنید، در اینجا به برخی از سود آورترین ایده های تجاری برای بازار عمان اشاره می شود:

  • شرکت های فناوری اطلاعات و تکنولوژی
    از اولین ایده های تجاری در عمان داشتن شرکت های در زمینه فناوری و تکنولوژی است. در زمینه شرکت های نوپا در خاورمیانه، گستره وسیعی از تکنولوژی وجود دارد، خصوصا در شهر مسقط عمان!! شما می توانید درصنایع جدید کشور مانند اپلیکیشن های خدمات حمل و نقل و تاکسی، تحویل غذا، اپلیکیشن فروشگاه های مواد غذایی، محصولات تناسب اندام، تجارت الکترونیک و موارد دیگر سرمایه گذاری کنید.
  • شرکت های توریستی و مسافرت
    یکی دیگر از ایده های تجاری در عمان، راه اندازی شرکت توریستی و گردشگری است. با توجه به تلاش های دولت برای پیشرفت سفر و گردشگری، این بخش در کشور در حال رشد و شکوفایی است.
    اگر تورها و شرکت مسافرتی خود را راه اندازی کنید، سرمایه اولیه تنها اجاره دفتر، دریافت مجوز گردشگری، هزینه های داخلی دفتر و حقوق کارکنان می‌باشد. این تجارت پتانسیلی عظیم برای رشد در طولانی مدت دارد.
  • مدیریت رویداد یا شرکت مدیریتی
    از دیگر ایده های تجاری در عمان و مسقط، برای مهمانی های بزرگ، عروسی های بزرگ، رویداد های مشهور، رویداد های ورزشی و خیلی چیزهای دیگر محبوب است، بنابراین اگر شما در مدریت و سازماندهی رویداد های مختلف خوب هستید و ارتباطات خوبی در صنعت سرگرمی دارید، این یک فرصت شغلی بسیار عالی می باشد. علاوه بر این سود ناخالص در این کسب و کار بسیار بالاست.
  • شرکت تعمیر و نگهداری تأسیسات
    با تعداد رو به رشدی از شرکت ها در عمان، نگهداری ساختمان و تأسیسات می تواند یکی دیگر از ایده های تجاری در عمان باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شرکتی را تشکیل دهید که می تواند به دیگر شرکت ها در تجهیز امکانات و تأسیسات خود کمک نماید. تعمیر اشکالات الکترونیکی، رفع مشکلات لوله کشی، نگهداری نیروگاه های برق و غیره.
  • فروشگاه کالا
    یکی دیگر از ایده های تجاری در عمان، داشت فروشگاه های فروش کالا است. واردات و فروش کالا در عمان یک کسب و کار پر رونق است، چرا که کشور به میزان قابل توجهی به واردات کالا وابسته می باشد.
    اگر بتوانید کالاها را با قیمت ارزان تر وارد کنید و در فروشگاه های خود ذخیره نمایید، بازده بسیار خوبی خواهید داشت. برای جذب مشتریان بیشتر و گسترش کسب و کار خود، می توانید در چندین برند و محصولات متفاوت سرمایه گذاری کنید.
  • رستوران
    اگر می خواهید شرط امن را دنبال نمایید، شما می توانید در کسب و کار رستوران در کشور عمان سرمایه گذاری کنید. این امکان برای شما وجود دارد که طعم و مزه منحصر به فرد و محلی خود را به مردم کشور معرفی نمایید و باعث بازدید مجدد مشریان از رستوران خود شوید. علاوه بر این، شما می توانید یک بار، به رستوران خود اضافه کنید و بیشترین میزان سود را به دست آورید.
  • آژانس صدور گواهی
    یکی دیگر از ایده های تجاری در عمان، داشتن آژانس صدور گواهی در عمان می باشد. این موضوع ارزش و توجه زیادی دارد چرا که یک الزام اجباری برای اکثر کسب و کارها توسط دولت است.
    شما می توانید این کسب و کار را همراه با یک تیم کوچک حرفه ای آغاز کنید و شروع به ارائه خدمات مشاوره ای برای روند صدور گواهی نمایید. با رشد فزاینده در کشور عمان، نیاز به صدور گواهینامه نیز افزایش خواهد یافت و بازار بیشتری برای کسب و کار شما فراهم می گردد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>