اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موادی که برای ساخت و ساز استفاده می شوند را مصالح ساختمانی گویند. مانند مصالح ساختمانی گچ، سیمان و کلینکر.صادرات مصالح ساختمانی تا به امروز ضعیف عمل کرده و دستیابی به بازارهای جهانی نیازمند راهکار و برنامه ریزی است. بخش مسکن یکی از موتورهای اصلی برای به حرکت درآوردن اقتصاد کشور محسوب می شود و در این بین تولید مصالح ساختمانی مرغوب نقش اساسی در پویایی صنعت ساختمان سازی دارد.

در دو دهه اخیر با توجه به نیاز جمعیت رو به رشد کشور به مسکن، صنایع مرتبط با این بخش هم به تدریج از حالت سنتی خارج شده و همگام با صنایع دیگر رشد کرده ولی برخی از حوزه ها همچون سنگ کاشی و سرامیک هنوز به طور کامل نتوانسته رضایت مشتریان داخلی و خارجی را کسب نماید و توان رقابت در بازارهای بین المللی را پیدا کند.

آجر
قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که قدمت آن بنا به عقیده برخی از باستان شناسان به ده هزار سال پیش می رسد.آجرها به دو گروه دستی و ماشینی تقسیم بندی می شوند آجر های دستی خود به دو نوع فشاری و قزاقی سفید و آجر ماشینی نیز به توپر و سوراخ دار گروه بندی شده اند.

برای دستیابی به جایگاه مطلوب در صادرات مصالح ساختمانی باید اجرای راهکارها و روشهای نوین علمی را در دستور کار خود قرار دهیم. مصالح ساختمانی ایران در صنعت ساختمان جهان از لحاظ کیفیت زبانزد بوده و در زمینه صادرات ضعیف عمل شده که لازمه پیشرفت آن تقویت بازاریابی بین المللی است.

سرامیک
موادی که از مخلوط خاک رس با ماسه و فلدسپار در دمای بالا به دست می آیند و توسط توده شیشه مانندی انسجام یافته و بسیار سخت و غیر قابل حل در حلال‌ها و تقریبا گداز ناپذیر می باشند، سرامیک نامیده می شوند.سرامیک انواع مختلفی دارد.

سیمان
یکی از اصلی ترین مصالح چسبنده است که در حجم تولید میزان مصرف همتایی ندارد در ساختمان های مدرن پرتلند به عنوان یکی از مصالح پایه به مصرف می‌رسد و از ان به طور گسترده ای در ساختمانهای پیش ساخته استفاده می‌شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
لطفی:
تولید کننده انواع سنگ مصنوعی با کیفیت عالی با بسته بندی بسیار فاخر تا بندر تنوع بالا رنگ‌بندی متنوع نصب اسان و سریع بررسی هربستر حتی کاشی سازگار با شرایط دمای گرم و خشک و شرجی
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

ايمان خيرانديش:
صادرات اجر به كشورهاي حوزه خليج فارس
پاسخ زینگ:
سلام.
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

حمید رضا بربری Hamid reza barbari:
با سلام احتراما تمایل دارم انواع سنگ های ساختمانی بصورت کوپ..ومتراژ در سایز ها مختلف ونو سفارش به کشور عمان.. ترکیه..پرتقال صادر نمایم
حسین کریمی:
سلام وقت بخیر بنده تولید کننده یونولیت سقفی ودیواری وخرپای فلزی تیرچه وبلوک سبک هبلکس هستم آیا این محصولات در عمان مصرف داره ؟لطفا راهنمایی بفرمایید
سیمین گندمکار :
با درود ابن جانب یک معدن گچ در منطقه جنوب فارس دارم که با توجه به اینکه مصالح ساختمانی مورد نیاز کشور عمان می باشد درخواست داشتم نسبت به ایجاد لینک هایی با شرکت های بازرگانی در حوزه مصالح ساختمانی راهنمایی و همکاری داشته باشم قبلا از لطف شما ممنونم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>