اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ثبت شرکت در استرالیا
بیزینس ھای کوچک و متوسط نقش عمده ای در اقتصاد استرالیا دارند، به طوریکه نیمی از سھم کارآفرینی در بخش خصوصی و بیش از یک سوم سھم کارآفرینی در بخش تولید کشور را به خود اختصاص می دھند. بیش از دو میلیون کسب و کار کوچک در استرالیا وجود دارد که بیش از 95درصد آنھا فعال و مشغول به کار می باشند.

طبق تعریف، بیزینسی که تعداد کارکنان تمام وقت آن کمتر از 20نفر و درآمد سالیانه آن کمتر از 2میلیون دلار باشد کسب و کار کوچک محسوب می شود. بیشترین زمینه فعالیت کسب و کارھای کوچک و متوسط در استرالیا به ترتیب ساخت و ساز، خدمات فنی مھندسی، کشاورزی، خدمات درمانی، حمل و نقل، خدمات اداری و خرده فروشی است.

اکثرا کسب و کارها با ساختار حقوقی شرکت ھای خصوصی با مسئولیت محدود بوده و بیشترین تعداد کسب و کارها به ترتیب در ایالت نیوساوث ویلز، ویکتوریا، کویینزلند، وسترن استرالیا و ساوث استرالیا واقع شده اند. میانگین سودآوری کسب و کارھای کوچک بین 20تا 30درصد است در حالی که به طور متوسط 10درصد کسب و کارھای صدرجدول، نرخ سود دھی 80درصد دارند وتنھا 10درصد کسب و کارھای قعر جدول با نرخ سود دھی صفر یا زیان ھمراه ھستند.

ارزش دلاری یک کسب و کار برآیندی از میزان دارایی (نقدی و غیر نقدی) ارزش سھام، میزان سودآوری دو الی سه سال گذشته تجھیزات، وسایل و موجودی انبار و تعداد مشتریان ثابت یا قراردادھای کاری قابل تمدید و ھمچنین مجموعه ای از فاکتورھای غیر قابل ارزش گذاری دقیق مثل اعتبار یا خوشنامی، موقعیت جغرافیایی، روابط برون سازمانی و برندینگ خواھد بود که در پروسه خرید و فروش توسط کارشناسان رسمی باید مورد ارزیابی قرارگیرد.

خرید و فروش یک کسب و کار معمولا به معنی انتقال دارایی غیر نقدی، تجھیزات و موجودی انبار، لیست مشتریان ثابت و نام یا برند بیزینس به شخص دیگر است. شرایط اجاره نامه ملک، بین 60ھزار دلار تا 300ھزار دلار خرید و فروش می شود.

مثال ھایی از سرمایه تقریبی لازم برای تأسیس یا خرید کسب و کارهای مختلف به این شرح است، مثلا یک سوپرمارکت خوب، یک باشگاه ورزشی یا یک سالن آرایش عروس مجھز، بین 250ھزار دلار تا یک میلیون دلار، یک شرکت عمده فروشی واردات و صادرات، یک بنگاه معاملات املاک یا نمایندگی نصب لوازم گرمایش و سرمایش بین 500ھزار دلار تا سه میلیون دلار، یک شرکت ساختمانی، یک کارگزار بیمه یا یک شعبه از رستوران ھای زنجیره ای معروف بین یک تا سه میلیون دلار، نمایندگی لوازم یدکی خودرو بین یک تا پنج میلیون دلار، یک کارخانه تولیدی یا صنعتی بین پنج تا بیست میلیون دلار سرمایه اولیه احتیاج خواھد داشت.

مھمترین منابع درج آگھی خرید و فروش بیزینس در سایت اینترنتی زیر است که می توانید تخمین خوبی از قیمت ھا و سرمایه لازم برای خرید یا تأسیس کسب و کار مورد نظر خود در استرالیا به دست آورید: www.seekcommercial.com.au.

ویزای تجارت و سرمایه گذاری
این ویزا از نوع ویزاهای امتیازی و مختص آن دسته از متقاضیانی است که تمایل دارند از طریق راه اندازی کسب و کار یا سرمایه گذاری در کشور استرالیا به این کشور مهاجرت نمایند.

متقاضی در صورت احراز شرایط اولیه و کسب حد نصاب امتیاز می تواند پس از دریافت اسپانسرشیپ از یکی از ایالتهای استرالیا تشکیل پرونده مهاجرت دهد. این ویزا در نهایت منجر به اقامت 4 ساله می شود و متقاضی باید پس از اخذ اقامت موقت در ایالت حامی (اسپانسر) در ایالت موردنظر تجارت یا سرمایه گذاری نموده و پس از گذشت 2 سال می تواند در صورت عمل به شرایط ویزا برای اقامت دائم استرالیا اقدام نماید. این ویزا به همسر و فرزندان متقاضی و افراد دیگری که تحت تکفل متقاضی هستند نیز تعلق می گیرد. 

اقدام جهت این ویزا به سه روش انجام پذیر می باشد:

  •  روش ایجاد یا اداره کسب و کار (Business Innovation Stream):
     
    مختص متقاضیانی است که قصد راه اندازی کسب و کار جدید یا مدیریت تجارتی موجود در استرالیا را دارند.
  •  روش سرمایه گذاری عادی (Investor Stream): 
    مختص متقاضیانی است که قصد سرمایه گذاری حداقل 1.5 میلیون دلار استرالیا به مدت 4 سال در استرالیا را دارند.
  •  روش سرمایه گذاری کلان (Significant Investor Visa):
     
    مختص متقاضیانی است که قصد سرمایه گذاری حداقل 5 میلیون دلار به مدت 4 سال در استرالیا را دارند و می خواهند در یکی از فعالیت های زیر سرمایه گذاری نمایند:
  • پروژه های زیربنایی در استرالیا.
  • اوراق قرضه، سهام و بدهی های شرکت های استرالیایی و ودیعه هایی موجود در لیست بورس اوراق بهادار استرالیا.
  • اوراق قرضه یا سپرده های مدت دار موسسات مالی استرالیا.
  • در املاک و مستغلات استرالیا.
  • کشاورزی استرالیا.
  • شرکت های خصوصی به این شرط که متقاضی جزو سهامداران باشد و شرکت به طور قانونی ثبت و فعالیت قابل فبولی داشته باشد.
  • موارد دیگر.

برای اقدام جهت اخذ ویزا از روش سرمایه گذاری کلان برخلاف دو مورد بالا شرط سنی و کسب حد نصاب امتیاز وجود ندارد و متقاضی پس از زندگی به مدت 160 روز در طی 4 سال می تواند برای اقامت دائم استرالیا اقدام نماید. متقاضی باید متعهد به ادامه تجارت و سرمایه گذاری خود در استرالیا و اقامت در ایالت یا منطقه ای که پرونده متقاضی را انتخاب کرده، باشد.

دارایی شخص متقاضی، حداقل 5 میلیون دلار استرالیا باشد و به طور قانونی به دست آمده باشد و برای سرمایه گذاری آن در استرالیا منعی نباشد. این دارایی ها می توانند مجموع دارایی های متقاضی و همسرش باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>