اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایران با قرار گرفتن در بهترین منطقه فلات پهناوری به نام ایران، داری آب و هوای بسیار مساعدی نسبت به کشورهای مجاور خود است. به همین دلیل صنعت کشاورزی ایران نسبت به سایر کشورهای همسایه خود بهتر و غنی تر است. این مساله باعث شده که انواع محصولات کشاورزی ایران، به کشورهای همسایه صادرات شود.

کشورهای افغانستان، پاکستان، عمان، امارات، قطر، عراق، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان و سوریه از مهم ترین کشورهای همسایه و واردکننده محصولات کشاورزی ایران می باشند.

سیب درختی یکی از میوه هایی است که به شکل عمده در ایران تولید شده و طبق اعلام آمارهای سازمان های بین المللی، سالانه حدود 3 میلیون تن انواع سیب درختی در ایران تولید می شود که این میزان حدود 4٫5 درصد از تولیدات دنیا می باشد، و باعث شده که ایران به عنوان چهارمین کشور برتر تولید کننده سیب درختی لقب بگیرید.

میزان تولید بالا، صنعت کشاورزی گسترده تر و تجربه کافی در زمینه تولید باعث شده تا سیب درختی ایران به دیگر کشورهای دنیا از جمله کشورهای همسایه راه پیدا کند. در بین کشورهای همسایه ایران، افغانستان از مشتریان سنتی بوده که در ادامه به معرفی جایگاه و بازار سیب درختی در این کشور می پردازیم.

جایگاه سیب درختی در افغانستان
سیب درختی یکی از میوه های است که به صورت گسترده در بین مردم افغانستان محبوبیت داشته و افغان ها مصرف آن را علاوه بر کسب سلامتی به عنوان یک عمل خیر و ثواب تلقی می کنند، زیرا این میوه با عنوان میوه بهشتی در نزد افغان ها شهرت دارد.

به دلیل اینکه صنعت کشاورزی افغانستان به تولید محصولات زراعی متکی است، تولید انواع میوه جات در این کشور رونق چندانی ندارد و به همین دلیل سیب درختی در افغانستان به شکل تجاری و عمده تولید نمی شود و از دیگر کشور به این منطقه صادر می شود.

امروزه در بازارهای میوه کشور افغانستان می توان انواع سیب چینی، ترکیه ای و ایرانی را مشاهده کرد و به دلیل اینکه ایران همسایه مرزی این کشور است، بهترین موقعیت را نسبت به چین و ترکیه برای عرضه سیب درختی در این کشور دارد. برای همین منظور ما در بازار سیب ایران توانسته ایم تا مرکز صادرات سیب درختی به افغانستان را راه اندازی کنیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
mehran emami:
بازرگانی وصادرات سیب اشنویه
پاسخ زینگ:
سلام.
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

مجتبی خان:
سلام دنبال صادرات سیب درختی به افغانستان هستم یا تاجرافغانی کار درست
پاسخ زینگ:
سلام.
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

عثمان حمزه زاده:
سلام 80 تن سیب سفید و قرمز دارم درجه 1 بهترین سیب اشنویه
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

شاهین طه زاده :
تناژ بالا دارم سیب درختی
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

گل آقا :
سلام من تاجر اهل افغانستان هستم سیب برای صادرات به این کشور میخوام تناژ بالا کیفیت خوب قیمت مناسب
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>