اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات زالو به روسیه به عنوان یکی از محصولات صادراتی پردرآمد در کشور ما محسوب می شود.از آنجایی که تنوع آب و هوایی و اقلیم مساعد در ایران برای پرورش و رشد زالو در انواع متفاوت وجود دارد لذا می توان از این امر جهت صادرات استفاده مناسب کرد.

برای کشورهایی مانند روسیه که امکان پرورش زالو وجود ندارد جهت مصارف طبی می توان از امر صادرات بهره مند شد.به دلیل بالا بودن قیمت فروش زالو در کشورهای مختلف به خصوص کشورهای اروپایی به هر ترتیب درآمدی که از صادرات زالو به روسیه عاید صادرکنندگان می شود بیش از فرآورده های دیگر صادراتی به این کشور می باشد.

با رعایت شرایط مناسبی که در مراحل صادرات زالو به روسیه تعیین شده است تجار و صادرکتنندگان می توانند رضایت مشتریان و وارد کنندگان را تا حد قابل توجهی جلب کنند. این امر به طور بدیهی سبب می شود که معاملات تجاری مشترک در آینده به شکل امیدوارکننده ای امکان پذیر شود.

با برآورد تقاضای مورد نظر مبنی بر صادرات زالو به روسیه جهت تامین نیاز بازار مصرفی می توان با خرید این محصول از پرورش دهندگان و صادر کردن آن بازاری پویا و فعال را در زمینه درآمدزایی به لحاظ اقتصادی به وجود آورد.در نهایت همه درآمد حاصل از فرآورده های محصولات نفتی و همین طور محصولات غیر نفتی صادراتی مانند زالو می توانند سبب توسعه اقتصادی و وارد کردن ارز به کشور شوند.

صادرات زالو به روسیه به عنوان یک بازار مناسب
پرورش درست و علمی زالو در نهایت می تواند تضمین کننده کیفیت زالوی صادراتی برای کشور هدف باشد.زالوی صادراتی به روسیه در میزان مورد تقاضا صورت می گیرد و بازاریابی صحیح و به موقع در این زمینه می تواند فرصت های شغلی مناسبی را خلق کند.

رعایت استانداردهای تعیین شده از طرف روسیه برای وارد کردن زالو به گونه ای مشخص توسط صادرکنندگان مورد توجه قرار می گیرد.اگرچه با صادرات زالو به روسیه این کشور هدف صادرات قرار می گیرد اما می توان از این مسیر به عنوان یک میان بر و پل پیشرفت به بازار مصرفی این محصول در سایر کشورها استفاده کرد.

در نهایت با اصول درست ارسال بار و حمل و نقل به موقع محموله صادراتی جلب رضایت مشتریان امکان پذیر می شود.جلب رضایت وارد کنندگان محصول می‌تواند تداوم بازار صادرات و رشد صادرات این محصول را به همراه سایر محصولات کشاورزی و دامی داشته باشد.برای صادرات زالو به روسیه نیز شرایط و ضوابط خاصی وجود دارد که باید مورد توافق طرفین قرار گیرد.

در نتیجه پس از ثبت درخواست مبنی بر خرید زالو توسط کشور روسیه همه اقدامات لازم از طرف صادر کنندگان صورت می گیرد و آنها موظف هستند مقدار تقاضای مورد نظر را با حفظ شرایط استاندارد تعیین شده تامین و ارسال کنند.

اگر به شکل مناسبی زمینه های صادرات زالو به روسیه فراهم شود در نتیجه می توان سود حاصل از این درآمد صادراتی را به وضوح مشاهده کرد که سودی معادل یا بیشتر از درآمدهای نفتی خواهد بود. به طور کلی تأثیری که صادرات زالو به روسیه در اقتصاد کشور می گذارد قابل اغماض نیست از این رو تلاش می شود تا این بازار به شکل مناسبی حفظ شود و در آینده گسترش بیشتری در ارتباط با صادرات این محصول به وجود آید.

صادرات زالو به روسیه و درآمدزایی
اگرچه که صادرات زالو و درآمد حاصل از آن به عنوان یک تجارت پنهان شناخته می شود اگر تمهیدات مناسبی در زمنیه توسعه صنعت صادرات زالو اندیشیده شود می توان به آینده این بازار و درآمد زیاد حاصل از آن امید بست.

صادرات زالو به روسیه از کشورهای مختلفی صورت می گیرد که اگر بتوان یک بازار مناسب هدف را برای این محصول پردرآمد ایجاد کرد می توان صادرات را در دامنه وسیعی برای این محصول مشاهده نمود.

به طور کلی در کشورهایی که عنوان توسعه یافته دارند از زالو برای درمان استفاده می شود لذا نیاز به ضرورت وجود زالو در این کشورها احساس می شود.از این رو می توان از بازار ایجاد شده و موجود در این کشورها با شناخت فرصت ها و بازاریابی اصولی برای امر صادرات زالو استفاده کرد.

اهمیت اقتصادی پرورش زالو ممکن است در ابتدا خیلی مشخص نباشد اما به طور باور نکردنی می توان مشاهده کرد که در کشوری مانند تایلند درآمد حاصل از صادرات زالو به کشورهای مختلف برابر با درآمد حاصل از صادرات فرآورده های نفتی ایران است.

لذا با توجه به اهمیت این امر می توان با حفظ بازارهایی مانند روسیه و گسترش آن در بازارهای دیگر درآمد اقتصادی مطلوبی را تجربه کرد.پرورش و تکثیر زالو در کشور ما توسط پرورش دهندگان موفق صورت گرفته است از این رو با حفظ بازار مناسب می توان این پرورش دهندگان را ترغیب به پرورش بیشتر زالو نمود تا در نتیجه بتوان تعادل مناسبی بین عرضه و تقاضا به وجود آورد.

بازار اقتصادی مطلوب با صادرات زالو به روسیه
در کشورهای اروپایی قیمت زالوی بالغی که به دست مصرف کننده می رسد بسیار بالاست در نتیجه درآمد حاصل از فروش آن به این کشورها بسیار زیاد می باشد. کشورهای اروپایی بازار مناسبی برای فروش زالو دارند لذا فعالیت در این زمینه به عنوان امری اقتصادی و درآمدزا محسوب می شود و الگوی اقتصادی مطلوب از صادرات این محصول به وجود می آید.

مراحل انجام صادرات زالو به روسیه مانند صادرات محصولات دیگر به این کشور و کشورهای هدف صادراتی شامل ترخیص کالا و گمرک نیز می شود.هنگام معامله تجاری برای صادرات زالو به روسیه جلب نظر و توافق طرفین اهمت بسزایی دارد. در هنگام تحویل کالا به کشور مقصد با حضور نمایندگانی که از سوی این کشورها حاضر می شوند می توان تحویل کالا را با فرآیند درست به ثمر رسانید.

به هر میزان که صادر کننده بکوشد تا نظر کشور هدف را در دریافت محموله صادراتی و خدمات ارائه شده کسب نماید در نهایت یک رابطه تجاری و اقتصادی موفق شکل خواهد گرفت. اگر در این میان واسطه گری ها حذف شود و اشراف کامل به بازار روسیه برای تامین زالوی مورد نیاز از سوی صادر کنندگان به وجود آید آینده ای درخشان تر و امیدوارکننده تر پیش روی اقتصاد خواهد بود.

صادرات زالو به روسیه به عنوان یکی از محصولات صادراتی پردرآمد در کشور ما محسوب می شود. از آنجایی که تنوع آب و هوایی و اقلیم مساعد در ایران برای پرورش و رشد زالو در انواع متفاوت وجود دارد لذا می توان از این امر جهت صادرات استفاده مناسب کرد.

برای کشورهایی مانند روسیه که امکان پرورش زالو وجود ندارد جهت مصارف طبی می توان از امر صادرات بهره مند شد.به دلیل بالا بودن قیمت فروش زالو در کشورهای مختلف به خصوص کشورهای اروپایی به هر ترتیب درآمدی که از صادرات زالو به روسیه عاید صادرکنندگان می شود بیش از فرآورده های دیگر صادراتی به این کشور می باشد.

با رعایت شرایط مناسبی که در مراحل صادرات زالو به روسیه تعیین شده است تجار و صادرکتنندگان می توانند رضایت مشتریان و وارد کنندگان را تا حد قابل توجهی جلب کنند. این امر به طور بدیهی سبب می شود که معاملات تجاری مشترک در آینده به شکل امیدوارکننده ای امکان پذیر شود.

با برآورد تقاضای مورد نظر مبنی بر صادرات زالو به روسیه جهت تامین نیاز بازار مصرفی می توان با خرید این محصول از پرورش دهندگان و صادر کردن آن بازاری پویا و فعال را در زمینه درآمدزایی به لحاظ اقتصادی به وجود آورد. در نهایت همه درآمد حاصل از فرآورده های محصولات نفتی و همین طور محصولات غیر نفتی صادراتی مانند زالو می توانند سبب توسعه اقتصادی و وارد کردن ارز به کشور شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
اميررضا هشترودي:
سلام من قصد صادرات زالو به روسيه را دارم لطفا راهنمايي فرمايد
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>