اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ثبت شرکت در کشور دانمارک از طریق آژانس های های تجاری که مسولیت ثبت شرکت در کشور دانمارک را بر عهده دارند امکان پذیر می باشد و این موسسات زیر نظر وزارت امور اقتصادی و کسب و کار کشور دانمارک فعالیت می کنند و مهم ترین وظیفه این شرکت ها ثبت شرکت در کشور دانمارک می باشد و دفتر اصلی این نهاد در شهر کپنهاگ است.

به هرحال، قبل از شروع کار تجاری، مشورت فراموش نشود. جهت گرفتن مشاوره، قبل از شروع کار، می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

  • اداره کار شهرداری محل کسب و کار.
  • مشاوران مربوطه در امر شروع کسب و کار.
  • اداره مالیات دانمارک (SKAT).
  • مراکز کاریابی.
  • اینترنت (وب سایت های رسمی، وب سایت های کاریابی، شبکه های اجتماعی و...).
  • فراموش نکنید، صندوق بیکاری نیز می تواند درباره چگونگی تأثیر شروع کار آزاد بر امکان مطالبه حقوق بیکاری به شما مشورت بدهد.

ثبت شرکت خصوصی
به طور کلی تمام شرکت ها باید توسط « سازمان تجارت و شرکت های دانمارک » ثبت شوند. البته اگر درآمد سالانه شما کمتر از 50000 کرون دانمارک باشد، ثبت شرکت اجباری نخواهد بود. بعد از این که شرکت ثبت شد، یک شماره به شما داده می شود به نامCVR، که شماره شناسایی شرکت می باشد. در مواقعی که به عنوان مثال زمان تکمیل اظهارنامه مالیاتی MOMS فرا می رسد، به شماره CVR خود نیاز خواهید داشت.

انواع روش های ثبت شرکت در کشور دانمارک عبارتند از:

  1. ثبت نام آنلاین شرکت
    در کشور دانمارک این امکان وجود دارد که یک شرکت توسط سیستم ثبت نام الکترونیکی توسط سازمان کسب و کار دانمارک به ثبت برسد و برای ثبت شرکت در دانمارک به صورت آنلاین نیاز به ارائه یک امضاء دیجیتال می باشد.
  2. ثبت نام کاغذی شرکت
    افرادی که تمایل دارند برای ثبت نام شرکت به صورت سنتی در کشور دانمارک اقدام کنند می توانند از طریق ثبت نام شرکت به صورت کاغذی اقدام کنند و این نوع ثبت شرکت به صورت کاغذی مختص شرکت های با مسولیت محدود می باشد و معمولا ثبت نام به صورت کاغذی از طریق اژانس تجارت کشور دانمارک و شرکت هایی که در زمینه ثبت شرکت در کشور دانمارک در حال فعالیت هستند امکان پذیر است و همچنین لازم به ذکر است که ثبت نام شرکت در کشور دانمارک به صورت کاغذی بین دو تا سه هفته صورت می پذیرد.

فرم ثبت شرکت در دانمارک

انتخاب فرم ثبت شرکت معمولا بستگی به فعالیت شخص متقاضی ثبت شرکت در فرانسه دارد و معمولا تقسیم بندی فرم شرکت دانمارک به صورت ذیل می باشد:

  1. APS.
  2. A\S.
  3. احداث یک شعبه و یا دفتر نمایندگی خود.

و همچنین لازم به ذکر است ک با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی که کشور دانمارک دارد می تواند بستر بسیار مناسبی برای افراد متقاضی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اتحادیه اروپا باشد و از مزایای دیگر ثبت شرکت و سرمایه گذاری در دانمارک این می باشد که امکان راه اندازی سایر شعب و یا نمایندگی در سایر کشور های اتحادیه اروپا برای شخصی که در کشور دانمارک اقدام به ثبت شرکت می کند وجود دارد و نکته مثبت این است که در امد حاصل از شعب خارجی شامل پرداخت مالیات نخواهد شد و همچنین لازم به ذکر است که توصیه ما به افرادی که قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور های اسکاندیناوی را دارند این است که شرکت مادر یا همان شرکت اصلی را در کشور دانمارک به ثبت برسانند و در صورت تمایل در سایر کشور هایی که در حوزه اسکاندیناوی قرار دارد اقدام به افتتاح شعب و یا اخذ نمایندگی کنند و بر طبق قوانین ثبت شرکت در کشور دانمارک شخصی که اقدام به ثبت شرکت در کشور دانمارک می کند اجازه تأسیس شعب و یا اخذ نمایندگی در تمامی کشورهای اتحادیه اروپا از جمله کشور هایی که در حوزه کشور های اسکاندیناوی قرار دارند را خواهد داشت

شرکت سهامی عام SE
کشور دانمارک هم همانند تمامی کشور های اتحادیه اروپا از قوانین ثبت شرکت سهام عام در اتحادیه اروپا تبعیت می کند و براساس قوانین اتحادیه اروپا اگر شخصی قصد ثبت شرکت در کشور دانمارک را دارد باید شعبه اصلی را در دانمارک ثبت کند و ادرس رسمی شرکت باید در دانمارک باشد و حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت به صورت سهامی عام در کشور دانمارک 120000یورو می باشد و مسولیت هر یک از سهامداران به نسبت سهم خود می باشد و از نظر پرداخت مالیات تفاوتی بین شرکت های سهامی عام و خاص وجود نخواهد داشت و صورت حساب های سالیانه توسط حسابداری شرکت به حساب داری مرکز ارائه خواهد شد.

شرکت های جمعی EEIG
اشخاصی که تمایل دارند در کشور دانمارک به صورت بین المللی اقدام به ثبت شرکت کنند می توانند با افتتاح شعبه اصلی در کشور دانمارک اقدام به افتتاح این شرکت بین المللی کنند و از مزایای افتتاح این شرکت بین المللی صرفه جویی در هزینه ها و همچنین بالا بردن سود شرکت برای تمامی اعضای شرکت می باشد.

شرکت IVS
این نوع شرکت همان شرکت با مسولیت محدود در کشور دانمارک می باشد و از سال 2014مشغول به فعالیت در کشور دانمارک شده است و حداقل سرمایه که برای شرکت های با مسولیت محدود در دانمارک در نظر گرفته شده است 13000یورو می باشد و امکان اینکه سرمایه شرکت های با مسولیت محدود از طریق وام تامین شود وجود دارد و یا اینکه از افراد حقیقی که به عنوان شریک حضور دارند برای تامین سرمایه شرکت استفاده کنند و امکان سرمایه گذاری با مسولیت محدود در کشور دانمارک در حوزه های صنعتی کشاورزی و ساخت تولید وجود دارد و اطلاعات شخصی تمامی شرکا باید در اداره کسب و کار محلی به ثبت برسد و همچنین لازم به ذکر است که تنها مالک اصلی شرکت مسول جوابگویی به بدهی های شرکت می باشد.

در ادامه مزایای ثبت شرکت برای کارفرمایان در دانمارک را خدمت شما توضیح خواهیم داد:

  1. اختیار آزادانه برای داشتن در استخدام و اخراج
    کارفرایانی که در شرکت های دانمارکی مشغول به فعالیت هستند آزادانه می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی اقدام به استخدام و اخراج کارکنان خود کنند
  2. هزینه های نیروی کار رقابتی
    یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در کشور دانمارک بالا بودن دستمزد های کارکنان می باشد که این دستمزد بالا با توجه به شرایط بسیار خوبی که ثبت شرکت در دانمارک نسبت به سایر کشور ای اتحادیه اروپا دارد می باشد و یکی از بزرگ ترین دلایل برای اشتیاق افراد برای ثبت شرکت در کشور دانمارک به شمار می‌رود
  3. استعداد و کسب و کار و فرهنگ
    امکان استخدام کارکنانی که به چندین زبان مسلط هستند در کشور دانمارک وجود دارد و معمولا این تسلط کارکنان به چندین زبان برای کارفرمایان و همچنین افرادی که قصد ثبت شرکت در کشور دانمارک را دارند شرایط بسار خوبی را به وجود می آورد.

بهترین محیط کسب و کار در جهان
آیا دانمارک بهترین مکان در جهان برای انجام کسب و کار است؟ بر اساس آمار بانک جهانی دانمارک به عنوان ساده ترین کشور در اروپا برای ایجاد کسب و کار شناخته می شود و با توجه به مجله فوربس، دانمارک (بهترین کشور برای کسب و کار) در سراسر جهان است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>