اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

باسکول جاده ای دستگاهی است که وسایل نقلیه جاده ای اعم از کامیون، تریلر و کمر شکن را در یک مرحله و با استفاده از نیروی جاذبه زمین توزین می‌کند باسکول های ساخت گروه فرد ایران به طور معمول در دو نوع روی زمین و داخل زمین و در ظرفیت های 5 الی 200 تن و در ابعاد 2×4 متر الی 4×24 متر تولید می‌گردند. این باسکول ها با توجه به صنف مشتری و نوع کاربری باسکول در سه نوع تجاری، صنعتی و سنگین طراحی و تولید می گردد.همچنین باسکول های جاده ای با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آن در سه نوع مرکب، تمام فلز و بتن فلز ساخته می شوند. در باسکول های مرکب جنس شاسی و صفحه باسکول از بتن مسلح می باشد. در باسکول های تمام فلز شاسی فلزی وظیفه اصلی تحمل و انتقال بار به لودسل ها را بر عهده دارد در این باسکول ها علاوه بر شاسی اصلی، صفحه هم به صورت ترکیبی از تیرآهن و ورق ساخته شده است و در باسکول های بتن فلز جنس شاسی از فلز و جنس صفحه باسکول از بتن مسلح می‌باشد.تمامی باسکول های ساخت گروه فرد ایران در ابعاد و ظرفیت های خاص طبق درخواست مشتری قابل طراحی و تولید خواهد بود.

نمایشگر باسکول
نمایشگر باسکول یکی از اجزای اصلی باسکول است که وظیفه ی اعلام وزن را برعهده دارد این قطعه در مدل های نمایشگر باسکول فروشگاهی و نمایشگر باسکول صنعتی ارائه می گردد. نمایشگر باسکول در انواع مختلف ارائه می گردد که هر کدام بر اساس کشور سازنده و برند دارای کیفیت متفاوتی هستند. نمایشگر باسکول ممکن است جایگزین نمایشگر اصلی باسکول گردد و یا اینکه به عنوان نمایشگر دوم باسکول مورد استفاده قرار گیرد ساختار این قطعه به صورت پرینتر دار و یا بدون پرینتر تولید می گردد که استفاده از آنها به نوع فعالیت کاربران بستگی دارد.

مشخصات باسکول 60 تن
این باسکول جزء باسکول های سنگین جاده ای به شمار می آید و در کارخانه های صنعتی به صورت باسکول کفهای و در باربری ها به شکل باسکول جاده ای مورد استفاده قرار می گیرد. در سه نوع فلزی، بتنی، نیم بتن نیم فلزتولید می شود و با توجه به در خواست مشتری به صورت برجسته یا داخل گود اجرا می گردد. از این باسکول برای تعینن وزن ماشین هایی چون تریلی، نیسان و.. استفاده می شود.

ابعاد باسکول: 3 * 16
تعداد لودسل:

  1. پیش ساخته بتنی (8 عدد به ظرفیت 30 تن)
  2. تمام فلز ( 8 و 6 عدد لودسل)
  3. نیم بتن نیم فلز ( 6 عدد لودسل)
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>