اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قوانین سوئد درخصوص حمل و استفاده و نیز هرگونه همکاری در رابطه با قاچاق مواد مخدر به هرشکل و میزان بسیار شدید وسختگیرانه است و مجازات جدی به دنبال دارد.

نیروهای پلیس مدارک شناسائی جهانگردان خارجی را بعضا کنترل می نمایند بنابراین توصیه می شود ضمن به همراه داشتن مدارک مسافرتی (گذرنامه به همراه ویزای معتبر این کشور) در این خصوص با پلیس همکاری خوبی داشته باشید.

برای رانندگی در این کشور می باید گواهینامه سوئدی یا یک گواهینامه بین المللی (IDP) در اختیار داشته باشید. (IDP) یک مجوز بین المللی برای رانندگی است که دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از 160 کشور جهان رانندگی نمایند.

اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

به علت عدم وجود قرار داد انتقال محکومین از حبس میان دو کشور، در صورتی که فرد به هر عنوان توسط مقامات قضایی این کشور به زندان محکوم شود، می باید دوران محکومیت خود را در زندان های محلی سپری نماید.

چنانچه به هر دلیل توسط پلیس محل بازداشت شدید بلافاصله از مامورین بخواهید به استناد ماده36 کنوانسیون وین ناظر بر امور کنسولی، مراتب را سریعا به سفارت یا نزدیکترین سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران اطلاع دهند و چنانچه زبان محل را نمی دانید از امضاء هرگونه اوراق و اسناد خودداری فرمائید.

البته می باید مطلع باشید شما در این کشور تحت حاکمیت قوانین و. مقررات محل بوده و وظایف نمایندگی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارائه خدمات کنسولی به معنای نقض مقررات کشور متوقف فیه نمی باشد.

سوئد دارای قوانین سخت مهاجرتی می باشد. درصورت سفر به این کشور نباید بیش از مدت تعیین شده در ویزای این کشور، در این کشور اقامت داشته باشید.

محدودیتی برای ورود پول سوئدی (کرون) و دیگر پول های خارجی وجود ندارد.از کارتهای اعتباری معتبر نیز می توان برای پرداخت تقریبا کلیه هزینه ها استفاده نمودچک های مسافرتی هم قابل قبول هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>