اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتی

DDU (تحویل وظیفه بدون پرداخت) یک اصطلاح چندملیتی است که باید با نامگذاری محل مورد نظر که فروشنده آماده است مسئولیت هزینه حمل و نقل (و خطرات مربوط به حمل و نقل) را به عهده بگیرد، واجد شرایط است. این صرفه جویی در پرداخت وظایف داخلی و هزینه های اضافی مربوط به فرآیند واردات در مقصد است.

DDU اغلب به لحاظ مالی به CPT وابسته است. اما، برای خریدار DDU نماینده CPT بدون معایب قرار دادن خطرات خریدار است که بیش از آن کنترل آنها را ندارد. از دیدگاه فروشنده، DDU مزایای خطر CPT را رفع می کند و تمام خطرات را با فروشنده به خطر می اندازد تا زمانی که محموله وارد بندر نامیده شود.

همانطور که با تمام اصطلاحات پیش فرض D، این اصطلاح آسان نیست که در رابطه با اعتبار اسنادی استفاده شود و به عنوان یک اصطلاح چندبعدی، مستلزم استفاده از اسناد حمل و نقل چندجملعی بر روی هر اسناد مونوموادال سنتی مانند قبض حمل و نقل یا Airwaybills است.

فروشندگان بیشتر از این هشدار می دهند که اگر حمل و نقل مورد نظر فراتر از نقطه ورود در کشور مقصد باشد، توانایی آنها در انتقال کالا به مقصد نهایی ممکن است وابسته به توان خریدار برای اولین بار کالا را از طریق ادارات گمرکی پاک کند. ممکن است تاخیر در حمل و نقل و هزینه های ذخیره سازی در نتیجه (اگر خریدار نتواند در زمان مناسب برطرف کند) باید توجه کرد.

فروشنده باید به همان اندازه از هزینه های اضافی که ممکن است برای پرداخت ناشی از مالیات های محلی که در دسته «وظیفه» قرار نمی گیرند، آگاه باشند، اما با این حال، قبل از انتشار پرداخت می شود.

DDU (و DDP) نزدیک به عبارات عمومی "خانه آزاد" و "خانه آزاد" وابسته است که اغلب در صنعت حمل و نقل استفاده می شود. به دلیل ماهیت مبهم آنها باید هرکدام از آنها اجتناب شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>