اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامیون چینی

شرکت ماموت که پیش از این کامیون های اسکانیا سوئد و همچنین خودروهای سواری فولکس واگن آلمان را تولید می کرد به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تولید کامیون های چینی CNHTC را آغاز کند.پیش از این کامیون های هوو در کشورمان تولید و عرضه شده اند و بسیاری با مشکلات و چالش های این کامیون های چینی آگاه اند. با این وجود شرکت ماموت اعلام کرده که تصمیم به تولید این کامیون ها گرفته است.

البته ماموت پیش از این نیز وعده داده بود که خودروهای سواری فولکس واگن را در داخل کشور تولید خواهد کرد و در نهایت واردات این خودروها چیزی بود که نتیجه این ادعا شد. از طرف دیگر علاوه بر اینکه هیچ کدام از تولیدات کمپانی های اروپائی در داخل کشور تولید نشده اند، به نظر می رسد که شرکت های خصوصی نیز در مذاکرات و قراردادهای خود با طرف های خارجی ضعیف عمل کرده و شرکت های خارجی بدون ترس از عواقب کار خود، با نسیم تحریم تصمیم به ترک کشورمان دارند.

ماموت خودرو از جمله شرکت های خصوصی بود که همواره ادعای تولید خودروهای درجه اول اروپایی را داشته و خود را به عنوان یکی از دغدغه مندان سلامت و جان مردم کشور معرفی می کرد. حال این شرکت به دنبال تولید کامیون های چینی در داخل کشور می باشد. کامیون هایی که روزگارانی نه چندان دور با حضور در ایران رشد و پیشرفت کردند و با آزمون و خطاهای مختلف راهی خیابان ها و جاده های کشورمان شده و سلامت مردم عزیزمان را به خطر انداختند.

امید می رود که ماموت خودرو بیش از پیش به صورت عملی حمایت خود را از سلامت مردم و تولیدات داخلی نشان دهد و به همراه سایر تولیدکنندگان و خودروسازان عزیز کشورمان دقت کند که مردم عزیز این مرز و بوم دست مایه آزمون و خطا های وسایل نقلیه سنگین و صد البته نا ایمنی همچون کامیون های چینی نیستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>