اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتیرانی

شرکت MASH Energy اخیرا موفق شده است از ضایعات کشاورزی سوخت بیولوژیکی جهت استفاده در کشتی تولید کند.شرکت DFDS) Det Forenede Dampskibs-Selskab) قصد دارد 10 میلیون دلار برای تولید این نوع سوخت سرمایه گذاری کند.به گفته مسئولان این شرکت، این نوع سوخت قرار است جایگزین سوخت های فسیلی شود.

بر اساس این گزارش شرکت MASH Energy کنسرسیومی متشکل از شرکت های انرژی است که مرکز آن در دانمارک مستقر است و برای تولید این نوع انرژی از شرکت های تحت پوشش در تانزانیا و هند استفاده می‌کند.این نوع سوخت توسط یک رآکتور یه عمل می آید که در شرکت MASH Energy هند ساخته شده است.

"Jakob Andersen" مدیر عامل شرکت MASH Energy و مدرس دانشکده فنی دانمارک در این ارتباط گفت: از سال 2015 تا کنون فرایند تولید سوخت های جایگزین مشتقات نفتی را پیگیری کردیم و در نتیجه مشخص شد ضایعات کشاورزی می توانند نوعی سوخت برای استفاده در کشتی ها تولید کنند که پس از استحصال سوخت از آنها بقیه ضایعات به عنوان کود مصرفی گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. به گفته وی این نوع سوخت زیستی به عنوان بخشی از پروژه مورد حمایت سازمان ملل است.

در حال حاضر DFDS اپراتور بزرگ کشتی به دایره سهامداری و مالکیت شرکت اضافه شده است و این نوع سوخت در موتور کشتی های این شرکت مورد تست و آزمایش قرار می گیرد.تولید این نوع سوخت روشی بسیار کارآمد و کم هزینه از محصولات و ضایعات کشاورزی است.

به گفته "Jakob Andersen" سرمایه گذاری در این پروژه برای توسعه سوخت بیولوژیکی بسیار مناسب است زیرا جایگزین واقعی سوخت های فسیلی به شمار می رود که میزان کربن آن بسیار پایین و خنثی است.

"Sofie Hebeltoft" رئیس گروه DFDS ''CSR بیان کرد این نوع سوخت جایگزین واقعی برای سوخت های فسیلی است و هدف بعدی ما این است که سایر مواد زائد که می توانند برای تولید سوخت زیستی استفاده شوند را شناسایی کنیم.این نوع سوخت در کشتی مخصوصی که برای این کار ساخته شده به زودی مورد تست و آزمایش قرار خواهد گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>