اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتیرانی

هلدینگ مشترک سه شرکت بزرگ کشتیرانی ژاپن (KLine، MOL و NYK) موسوم به ONE سود 85 میلیون دلاری را برای سال مالی 2019 میلادی پیش بینی کرد، ناگفته نماند در سه ماهه نخست سال جاری میلادی منتهی به سی و یکم ماه مارس، ضرر خالص 96 میلیون دلار از سوی این هلدینگ به ثبت رسیده است.

یکی از مقامات هلدینگ ONE در این‌باره گفت: پس از اینکه متحمل ضررهای مالی سنگینی شدیم، بازگشت به سودآوری را نقطه هدف خود قرار داده ایم. ONE قرار است اقدامات جدی را در راستای بهبود عملکرد و نتایج مالی بردارد، از مهم ترین این اقدامات می توان به راه اندازی سرویس های فیدری خود در آسیا و اروپا تا پایان ماه می سال جاری میلادی اشاره کرد.

لازم به ذکراست: ONE درآمد دو میلیارد و 800 میلیون دلاری را در سه ماه نخست سال جاری میلادی کسب کرد، افزون بر این در طی این مدت 627 هزار TEU را در مسیر تجاری محدود به شرق ترانس پاسیفیک و 455 هزار TEU را در مسیر تجاری آسیا -اروپا جابه جا کرده است که نسبت به سه ماه نخست سال 2018 میلادی حکایت از روند کاهشی دارد.

این گزارش در پایان نوشت: هلدینگ ONE ناوگانی متشکل از 224 فروند کشتی کانتینری با مجموع ظرفیت یک میلیون و 550 هزار TEU را در اختیار دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>