اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات گردو به روسیه یکی از صادرات گردوی ایران است گردوی ایران علاوه بر روسیه به کشور های زیاد دیگری صادرات می شود. استقبال گسترده برای صادرات گردو از کشورهای دیگر میطلبد تا ایران که سومین کشور تولید کننده گردو در جهان است در امر صادرات این محصول با ارزش جدی تر شود و این با نگاهی روشن بینانه از طرف مسئولین و مردم محقق خواهد شد.

صادرات گردو به روسیه (Export walnuts to Russia)
صادرات گردو به روسیه در پی تقاضای بسیار بالای این کشور نسبت به صادرات گردوی ایران
به کشور روسیه است.

روسیه یکی از کشور هایی است که پتانسیل بالایی برای صادرات گردو ایران را دارد و حجم تقاضای آن نسبت به این محصول بالاست اما به دلایل مختلفی که علت خیلی از آنها واضح و روشن است این مهم اتفاق نیفتاده و برای صادرات گردو ایران به این کشور کار زیادی صورت نگرفته است.

البته با همه ی این نا مهربانی ها نسبت به صادرات گردو ولی هنوز هم ایران جزء پنجمین کشور صادرات گردو می باشد. البته در یک اقدام جدید چند سالی است که در روسیه منطقه ای به مساحت 90 هکتار اختصاص داده شده تا صادرات خشکیار و محصولات ایرانی به این کشور بهتر صورت گیرد.

فروش مستقیم گردو در روسیه
یکی از ابتکارات بسیار جالب که چند سالی نیست که انجام گرفته اختصاص همین 90 هکتار زمین است که در آن بزرگ ترین مرکز عمده فروشی مواد غذایی روسیه و کل اروپا است در این مکان سالانه دو میلیون تن محصول از جمله گردو و خشکبار به فروش می رسد و در پی یک اقدام شرکت ایرانی به نام کاسپین تعدادی از غرفه های آن را اجاره و به تجار ایرانی که می خواهند محصولات خود را مستقیم در روسیه بفروشند اجاره می دهد. فروش مستقیم گردو در روسیه از طریق این مرکز توسط بعضی تاجران اردبیلی صورت می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسین پهلوانی:
گردو دو تن خشک دارم گردوی باغ خودمه میخوام بفروشم.عالیه مخصوص صادراته
پاسخ زینگ:
سلام.
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

رضا میرزایی نوید:
فروش تناژ خشکبار شامل پسته گردو فندق کشمش بادام و انجیر
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

جواد هاشمی:
سلام میخواستم راجب صادرات گردو راهنماییم کنید
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>