اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرمایه گذاری در اوکراین
سرمایه گذاران خارجی اجازه اخذ اجازه اقامت در اوکراین را دارند. در اکتبر 2016 شورای عالی اوکراین پیش نویس قانونی را در رابطه با اصلاحات مربوط به قوانین قوه مقننه اوکراین در زمینه اقامت و اشتغال اتباع خارجی و لغو نیاز به ثبت سرمایه گذاری های خارجی به تصویب رساند. پیش نویس قانون فوق سبب کاهش موانع برای جذب سرمایه گذاری خارجی شد و قوانین زیر تصویب شد:

  • لغو نیاز به ثبت سرمایه گذاری خارجی. برای اطلاع رسانی رسمی و با هدف تغییر آمار موجود برنامه ریزی شده است.
  • در نظر گرفتن حق اخذ اجازه اقامت موقت اکراین به سرمایه گذاران خارجی که علاقه قابل توجهی به شرکت های اوکراینی دارند، اما در این شرکت ها کار نمی کنند. چنین تغییراتی به خارجی ها امکان صرف زمان کافی در اوکراین برای نظارت و پیگیری فعالیت های شرکت را می دهد.
  • تسهیل روند صدور مجوز اشتغال و اجازه اقامت موقت برای خارجی ها.
  • تعیین لیست جامعی از موارد اخذ مجوز اشتغال طبق قانون «کار» اوکراین.
  •  ایجاد اصلاحات مناسب در قانون تجارت و قوانین مرتبط با آن.

ثبت شرکت در اوکراین
سایت تأسیس شرکت Ukraine.com تمام ابزار لازم برای ثبت شرکت در اوکراین مانند معرفی دفاتر ثبت، افتتاح حساب بانکی، تهیه پیش نویس اسناد اصلی را فراهم می کند. فرایند ثبت شرکت در اوکراین با انتخاب تجارت مناسب شروع می شود.

  1.  ثبت نام در اداره ثبت
    در حال حاضر، بنیانگذاران LLC برای اجرای ثبت نام خود باید به اداره ثبت یا دفتر اسناد رسمی مراجعه کنند و مدارک زیر را با توجه به ماده 17 قانون اوکراین در رابطه با ثبت نام دولتی اشخاص حقوقی، کارآفرینان فردی و سازمان های عمومی به شماره 755-IV در تاریخ 15 می 2003 ارائه دهند.
    فرم درخواست: اطلاعات در مورد صاحبان ذینفع باید در متن فرم درخواست مشخص شود و مانند سال 2015 دیگر یک سند جداگانه نیست. مدت زمان جلسات عمومی شرکت کنندگان در مورد تصمیم گیری برای تعیین شخص حقوقی در لیست بالا شامل نمی شود، اما با این وجود، اداره ثبت (یا ثبت دولتی و یا دفتر اسناد رسمی) معمولاً از شما درخواست می کند که این سند را ارائه دهید. مدت ارائه این مدارک 3 روز و بدون پرداخت هزینه است.
  2.  آماده کردن مهر شرکت
    استفاده از مهر برای شرکت طبق قانون اجباری نیست اما در واقع به طور گسترده از مهر استفاده می شود. مدارک ارائه شده در روند ثبت نام باید مهر شده باشند. دادگاه ها و مقامات دولتی معمولاً وکالت صادره از طرف اشخاص حقوقی را تنها در صورتی که مهر شده باشد، قبول می کنند. در غیر این صورت آنها خواستار محضری شدن POA می باشند. پرداخت های بانکی تنها در صورتی نیاز به مهر دارند که کارت نمونه امضا (یکی از اسنادی که شرکت باید برای افتتاح حساب به بانک ارائه دهد) نه تنها شامل امضای مقامات مجاز شرکت، بلکه شامل مهر شرکت نیز باشد. گواهی ها و درخواست هایی که از طرف یک شرکت رسمی امضا شده اما مهر نشده باشد، همچنان از نظر مقامات دولتی فاقد اعتبار است مگر اینکه در حضور یک مقام دولتی امضا شده باشند.
  3. افتتاح حساب بانکی دائمی
    در صورتی که یک شرکت با مسئولیت محدود قبل از ثبت دولتی برای افتتاح حساب بانکی اقدام نکرده باشد، بانک، به موجب قانون مالیات، باید در عرض 1 روز کاری پس از افتتاح حساب در مورد بازدید مالیاتی اطلاع دهد. در مدت سه روز کاری پس از دریافت اعلان از بانک، بازدید مالیاتی باید در مورد ثبت حساب بانکی و یا امتناع از ثبت حساب بانکی اطلاع رسانی کند. یک شرکت با مسئولیت محدود می تواند از حساب بانکی خود برای انجام عملیات خروج تنها پس از اطلاع رسانی بازدید مالیاتی در مورد ثبت حساب مربوطه به بانک استفاده کند.
  4. ثبت مالیات بر ارزش افزوده (VAT) در سازمان امور مالیاتی کشور و اخذ شماره VAT
    طبق قانون شماره 71 در رابطه با اصلاحات مربوط به قانون مالیات اوکراین و برخی از مصوبات اوکراین در مورد اصلاحات مالیاتی که در تاریخ 1 ژانویه 2015 تصویب شد، اگر مقدار کل معاملات با تحویل کالا یا / و خدمات، شامل استفاده از شبکه های کامپیوتری محلی و یا جهانی، در طول 12 ماه گذشته، به طور کلی بیش از 1 میلیون گریونا باشد (به استثنای مالیات بر ارزش افزوده)، چنین شرکتی موظف است به عنوان مالیات دهنده مالیات بر ارزش افزوده ثبت شود. تنها شرکت های پرداخت کننده مالیات از این قانون مستثنی هستند. در واقع، ماده 182 از قانون مالیات مذکور در بالا همچنین گزینه ای برای ثبت نام داوطلبانه به عنوان مالیات دهنده مالیات بر ارزش افزوده فراهم می کند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>