اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی
 
گفتگو آنلاین
 
دانلود زینگ
خانه دانلود اپلیکیشن زینگ آشنایی با زینگ فروشگاه خدمات اطلاعاتی همکاری با ما تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

گفتگو آنلاین

دانلود زینگ

جستجو

ثبت شرکت در اسپانیا اگر برای شما که پیرامون علم حقوق اطلاعات دارید یک هدف باشد، ممکن است شما را گمراه کند و سرمایه های مالی خود را از دست بدهید. به طور معمول ثبت شرکت در اسپانیا از دید افرادی که بر حقوق بین الملل خصوصی تسلط دارند و از اخبار روز حقوق بین المللی دنیا آگاه هستند فقط یک امر حقوقی ناپایدار به شمار می آید. به این دلیل که با تغییر قوانین کشور اسپانیا تمامی مولفه های ثبت شرکت در اسپانیا ممکن است تغییر کند.

یکی از زیر شاخه های سرمایه گذاری در اسپانیا ثبت شرکت در آن کشور می باشد. جهت ثبت شرکت در اسپانیا ابتدا بهتر است سفری به اسپانیا داشته باشید و باید برای ورود به بازار کسب و کار اسپانیایی، اول از امکانات آن آگاه باشید.

برای راه اندازی یک کسب و کار در اسپانیا شما می توانید با این عنوان ها شروع کنید:

  • به عنوان یک شرکت جدید.
  • به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک.
  • به عنوان شاخه اسپانیایی.
  • به عنوان یک فرد خود اشتغال.
  • به عنوان یک دفتر نماینده.
  • به عنوان یک کسب.

چگونه باید برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اسپانیا اقدام کرد:

  •  قبل از اینکه شما راه اندازی یک کسب و کار در اسپانیا را شروع کنید، همه ی خارجی های مقیم یا غیر مقیم، باید شماره شناسایی مالیات یا NIE داشته باشند که برای هرگونه معاملات مالی در اسپانیا ضروری می باشد.
  •  اولین قدم در راه اندازی SL به دست آوردن گواهی از the Mercantile Registry به منظور این که نام شرکت شما در قبل استفاده نشده است، می باشد. سپس شما می توانید نام شرکت خود را انتخاب نمایید.
  • شما می توانید این کار را خودتان از طریق سایت www.rmc.es انجام دهید.
  •  بعد شما باید برای C.I.F (کد شناسایی مالیات) درخواست بدهید.
  •  زمانی که کد مالیاتی و گواهی بدون نام توافقی را دریافت می کنید، یک سپرده از 3000 یورو (که حداقل سرمایه مجاز می باشد) باید به یک حساب بانکی اسپانیایی پرداخت شود. مدارک و شواهد از پرداخت را می توان در قالب یک گواهی بانکی به دفتر اسناد رسمی یا وکیل نشان داد.
  •  اکنون شما با سه سند قبلی می توانید به دفتر اسناد رسمی جهت مدیر موسس شرکت درخواست دهید و همچنین در جهت برپا کردن شرکت آماده شوید. شما می توانید یک قرار ملاقات با دفتر اسناد رسمی برای امضاء سند ترتیب دهید و نزدیک ترین دفتر اسناد را از سایت www.notariado.org پیدا کنید.
  •  با گرفتن سند اصلی ثبت شرکت از دفتر اسناد رسمی، شما باید به اداره مالیات دولتی رفته و سند را ثبت نمایید. این مرحله بیشتر از 2 ساعت طول نمی‌کشد، اصل مدارک و فتوکپی از سند و NIE را همراه خود داشته باشید.
  •  آخرین مرحله ثبت نام به عنوان مدیر شرکت برای امنیت اجتماعی و هدف بیمه حوادث شغلی می‌باشد. پرداخت های ماهیانه برای مدیران که مستقل هستند 235 یورو می باشد.
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
نماد اعتماد الکترونیک logo-samandehi گواهی شامد ثبت نرم افزار
نماد اعتماد الکترونیک نشان ملی ثبت گواهی شامد ارشاد

         

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به داده پردازان هومان پویان می باشد.


مخفی کردن >>