اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پنل محافظتی

شرکت انفیلد کانسل (Enfield Council) به اولین شرکتی در انگلستان تبدیل شده است که برای جلوگیری از تصادف های کشنده کامیون ها و کشنده ها با عابرین پیاده، موتورسواران و دوچرخه سواران، یک ابزار ایمنی جدید ابداع کرده است.

این ابزار جدید که توسط یکی از موتورسوارهای سابق پلیس  ابداع شده است و پنل محافظ مردم (PeoplePanels) نام دارد، به گونه ای طراحی شده است تا از گیر افتادن مردم در کنار کامیون ها جلوگیری کند و خطر آسیب رسیدن به افراد در تصادفات را به میزان بسیار قابل ملاحظه ای کاهش بدهد.

پنل محافظتی

پنل محافظ مردم برای مورد استفاده چه کسانی است؟
پنل محافظ مردم (PeoplePanels) از عابران پیاده، موتورسوارها و دوچرخه سوارها و همچنین از کارگرانی که در کنار کامیون به بارگیری یا تخلیه بار مشغولند محافظت می کند.

پنل محافظ مردم محافظتی دارای علائم هشدار دهنده و پیغام هایی است تا به افراد هشدار بدهد از کامیون دور بمانند. این علائم و پیغام ها توجه افراد را به خودشان جلب می کنند تا متوجه خطر بشوند و بیشتر احتیاط کنند. این پنل ایمنی جدید به ارتقاء ایمنی جاده ها نیز کمک زیادی می کند.

هرساله بیش از 1/17 میلیون نفر در سوانح جاده ای می میرند که 70 درصد آن مربوط به کشورهای درحال توسعه است.مطالعه سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد که در سال 1990 میلادی، تصادفات ترافیکی در رده نهم فهرست مهم ترین مشکلات سلامتی قرار داشته و پیش بینی می شود که تا سال 2020 تصادفات جاده ای به رده سوم جدول مهم ترین علل مرگ ومیر و معلولیت در جوامع بشری صعود خواهد کرد.

اما آیا خرابی جاده ها، خستگی و خواب آلودگی راننده ها به علت نبود استراحتگاه ها و فرسوده بودن ماشین های سنگین تنها به نبود اعتبارات مربوط است؟قطعا خیر. خوشبختانه ما در کشوری زندگی می کنیم که بودجه برای طرح های عمرانی و تکمیل زیرساخت ها کم نیست. نبود برنامه ریزی برای ترمیم جاده ها و نوسازی ناوگان جاده ای و مدیریت کارآمد در ساماندهی حمل ونقل جاده ای را نباید دلیل کمبود اعتبارات دانست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>