اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یکی از روش های ورود به فرانسه و اخذ اقامت کشور فرانسه سرمایه گذاری است. دولت فرانسه برای اشخاصی که علاقه به سرمایه گذاری در فرانسه را دارند شرایطی فراهم نموده است تا متقاضیان بتوانند با خرید یک شغل و راه اندازی یک واحد صنفی در کشور فرانسه سرمایه گذاری کنند و اقامت این کشور را برای خود و خانواده خود اخذ نمایند.

شخص با ثبت یک شرکت ویزای بلند مدت تجاری گرفته و می تواند بین کشور خود و فرانسه در رفت و آمد باشد که در این صورت شخص با هر بار ورود به کشور فرانسه دیگر نیازی به اخذ روادید نخواهند داشت. همچنین متقاضی حتما باید اتباع فرانسوی را در شرکت خود استخدام نماید و ماهیانه 2500 تا 2000 یورو حقوق به آنها پرداخت نماید و مالیات بپردازد.

متقاضی اصلی اگر با خود، شخص همراه داشته باشد (که این همراه شامل همسر و فرزند زیر 18 سال می باشد) آنها می توانند حین فعالیت های متقاضی اصلی، به کشور فرانسه و کشورهای حوزه شنگن جهت مسافرت و یا تحصیل در دانشگاهها و مدارس بروند. همچنین آنها از یک سری حقوق شهروندی فرانسه هم بهره مند خواهند بود. یکی از سوالات مهم در این باب این می باشد که آیا خانواده متقاضی اصلی اجازه ورود به بازار کار و یا مشغول شدن در شرکت متقاضی اصلی را خواهند داشت یا خیر؟ و آیا اساساً همراه اجازه کار خواهد داشت؟

در پاسخ باید گفت همراهان متقاضی اصلی اجازه ورود به بازار کار به صورت مستقیم را ندارند اما آزاد هستند توامان به دنبال اخذ یک تخصص و یا شغل باشند و در صورتی که کارفرمایی را بتوانند بیابند که تمایل به استخدام آنها داشته باشد با اخذ یک نامه از کارفرما و ارائه به اداره مهاجرت می توانند وارد بازار کار شوند و با اشتغال به کار و پرداخت مالیات اخذ اقامت دائم نمایند. که این پروسه برای همراهان می باشد و جدای از پروسه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فرانسه می باشد.

مراحل و پیچیدگی های راه اندازی شرکت و هزینه های عملیاتی در فرانسه کمتر از ایالات متحده آمریکا، آلمان و ژاپن می باشد. علاوه بر این، اجاره فضای اداری در مرکز کسب و کار پاریس نیمی از هزینه همان فضا در غرب لندن است. فرانسه یک مقصد جذاب برای حرفه ای ها (پاریس در جهان رتبه یک مقصد برای کنفرانس کسب و کار را داراست)، برای دانش آموزان و دانشجویان سومین مقصد محبوب در جهان و برای گردشگران مقصد شماره یک در جهان است.

فرانسه رهبر اروپایی از نظر دولت الکترونیکی است و بر اساس سه معیار دارای رتبه چهارم جهانی است:

  1. خدمات ارائه شده توسط دولت.
  2. زیرساخت ارتباطات از راه دور.
  3. سطح جمعیت این کشور در آموزش و پرورش.

اگر شما در کشور فرانسه مغازه و تجارتی را خریداری نمایید، کشور فرانسه یک ویزای یک ساله برای شما صادرمی کند این ویزابه مدت 5سال سالانه تمدید می شود و پس از گذشت 5سال، اقامت ده ساله فرانسه را از طریق سرمایه گذاری دریافت می کنید. این اقامت تبدیل به اقامت دائم خواهد شد. سرمایه گذاری قوانین خاصی دارد که اگر وکیل شما آگاهی کامل از قوانین و شرایط مهاجرت به فرانسه را نداشته باشد با شکست رو به رو می شود.

یکی از بهترین راه های دریافت اقامت در کشور فرانسه و ساده ترین راه سرمایه گذاری در این کشور ثبت شرکت در فرانسه می باشد و شما می توانید از طریق این کشور اقامت شنگن را هم به دست آورید و با دریافت اقامت در این کشور بدون داشتن ویزا شما می توانید به کشورهای حوزه شنگن سفر داشته باشید. به منظور ثبت شرکت در فرانسه و دریافت اقامت در این کشور به سرمایه ای تقریبا معادل 100 هزار یورو نیاز دارید.

براساس قانون فرانسه در صورتی که شخص در فرانسه به مدت پنج سال اقامت قانونی داشته باشد می تواند برای دریافت اقامت دایم این کشور اقدام کند و همچنین می تواند بعد از دریافت اقامت کشور فرانسه برای دریافت تابعیت (پاسپورت) این کشور نیز اقدام کنید.

ثبت شرکت در فرانسه نیازی به داشتن مدرک زبان برای شخص ندارد و همچنین محدودیت سنی نیز از این بابت وجود ندارد و همچنین زمانی که شما به اقامت دایم این کشور برسید می توانید از مزایای تحصیل رایگان نه تنها در فرانسه بلکه در سطح اتحادیه اروپا بهره مند شوید.

چنانچه تمایل دارید شعبه ای از شرکت خود را در کشوری اروپایی به ثبت برسانید امکان این وجود دارد که نمایندگی شرکت اصلی خود که در ایران وجود دارد را با کمترین هزینه ممکن و با راهی مطمئن به ثبت برسانید. یکی از مزایای ثبت شرکت در اروپا کم بودن پروسه زمانی آن نسبت به دیگر اقدامات این چنینی در سایر کشورها می باشد.

همچنین کمتر بودن هزینه آن و ضمانت در به نتیجه رسیدن این مسیر به جهت تعلق آن به شرکت خودتان، مزیتی دیگر محسوب می شود. از مهم ترین ویژگی های ثبت شرکت در اروپا تعلق 100% آن به مالک خود یعنی شخص متقاضی می باشد؛ بنابراین احتیاجی نیست تا درصد بالایی از سود سهام شرکت خود را به یک فرد با تبعیت به عنوان مثال آلمانی یا فرانسوی اختصاص دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>