اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اینترنشنال

کمپانی اینترنشنال تراکس در نمایشگاه ایندیاناپولیس 2018 از کامیون نیمه سنگین جدیدی در Class 6/7 رونمایی کرده و نام آن را سری MV گذاشته است. در واقع، کامیون سری MV آخرین قطعه از پروژه Horizon کمپانی اینترنشنال است که طی آن قصد دارد محصولاتش را به روز کند، و همچنین منعکس کننده قصد این شرکت برای حرکت به سوی طراحی کابین هایی ارتقاء یافته و راننده-محور است که پیشتر در کامیون های Class 8 نیز دیده شده بود.

مایکل کانسلیر، مدیر بخش کامیون و قطعات یدکی کمپانی اینترنشنال می گوید: « پروژه Horizon بر ارائه سطح نوینی از خدمات به مشتریان تمرکز دارد و تا آن جایی که ممکن است قصد دارد راحتی راننده را فراهم کند و سطح تجهیزات هوشمند را بالا ببرد. کامیون سری MV به این تعهدات جامه عمل می پوشاند و راحتی زیادی برای شخص راننده و حتی تعمیرکار فراهم می کند.»

اینترنشنال

کابین کامیون سری MV به گونه ای طراحی شده است که بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. درب های جدید، پنجره های بزرگ تری دارند و دیدی وسیع از اطراف در اختیار راننده می گذارند. این امر در کاهش نقاط کور نیز تأثیر زیادی دارد.

همراه با تغییر شکل درب ها و پنجره ها، محل قرارگیری آینه های جانبی نیز تغییر کرده است و در جایی قرار گرفته که راننده مجبور نباشد برای نگاه کردن داخل آینه سرش را برگرداند و نگاهش به جاده باشد. این طراحی جدید به کاهش درد گردن رانندگان نیز کمک زیادی می کند. آمپرهای جدید به همراه نمایشگر دیجیتال نیز به تازگی اضافه شده اند تا امکان نظارت لحظه به لحظه بر عملیات خودرو را به راننده بدهند. علاوه بر این، صفحه نمایشگر می تواند حداکثر 15 آمپر دیجیتال شخصی سازی شده را نیز به نمایش بگذارد.

علاوه بر تجهیزات فوق، کامیون سری MV به سیستم الکتریکی Diamond Logic نیز مجهز است. این سیستم شاسی و تجهیزات دیگر را تراز و یکپارچه می کند و به رانندگان این امکان را می دهد که وظایفی برای سیستم تعریف کرده تا به صورت اتوماتیک اجرا شوند. سیستم Diamond Logic نزدیک به 200 برنامه از پیش طراحی شده در کارخانه را در اختیار مشتریان می گذارد تا اجزاء بدنه هماهنگ و یکپارچه کار کنند و کار راننده ساده تر بشود. البته امکان اضافه کردن وظایف دیگر نیز وجود دارد.

کامیون سری MV به پلتفرم OnCommand Connection نیز مجهز شده است که از طریق آن می توان ایرادهای کامیون را از راه دور تشخیص داد. گزینه برنامه ریزی از راه دور نیز به راننده و مدیر ناوگان اجازه می‌دهد از طریق یک شبکه Wi-Fi امن، نرم افزار موتور را به روزرسانی کنند.

اینترنشنال

انواع پیکربندی کامیون سری MV:
کامیون سری MV در سه پیکربندی با نام های کابین معمولی، کابین بزرگ و کابین خدمه (crew cab) در اختیار مشتریان قرار می گیرد، موتورهای کامینز B6.7 یا کامینز L9 نیز به صورت سفارشی قابل خریداری هستند. گیربکس استاندارد، گیربکس اتوماتیک Allison 1000 HS است که به سیستم های FuelSense 2.0 و DynActive Shifting مجهز است. گفتنی است سیستم DynActive Shifting شامل یک مبدل گشتاور است که نقاط تعویض دنده را بر اساس شرایط و عملیاتی که کامیون در حال انجام دادن آن است تغییر می‌دهد.

کمپانی اینترنشنال در حال حاضر در حال ثبت سفارش برای کامیون سری MV است و کامیون های خریداری شده در بهار سال 2018 در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>