اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پتربیلت

کمپانی پیتربلت به تازگی از کشنده جدید Model 579 UltraLoft رونمایی کرده است. اسلیپر این محصول جدید به گونه ای طراحی شده است تا فضایی بسیار بزرگ و امکانات رفاهی زیادی در اختیار راننده و همراهانش قرار بدهد، از طرفی، میزان مصرف سوخت نیز بسیار پایین آمده است.

آن طور که مقامات رسمی کمپانی پتربیلت برای خبرنگاران شرح داده اند در طراحی این محصول به رفاه و راحتی راننده و دیگر سرنشینان اهمیت ویژه ای داده شده است. مهندس ارشد پتربیلت معتقد است اسلیپر یکپارچه و 80 اینچی کشنده UltraLoft فضای کافی در اختیار رانندگانی قرار می دهد که چندین هفته را در جاده می گذرانند، از طرفی این امکانات رفاهی باعث می شود رانندگان بیشتری به صورت حرفه ای وارد صنعت حمل و نقل جاده ای بشوند.

پتربیلت

امکانات داخل کابین:

  • یک سیستم تهویه مطبوع جدید جریان هوا را افزایش می دهد و به همه قسمت ها می رساند.
  •  یک نردبان تاشو نیز رفتن به تختخواب های بالایی را راحت می کند.
  • بین تختخواب های پایین و بالا نیز به اندازه کافی فاصله در نظر گرفته شده تا راننده بتواند بدون این که سرش به جایی بخورد، به راحتی روی تختخواب پایینی بنشیند.
  • یک جالباسی 42 اینچی نیز در داخل اسلیپر تعبیه شده است که برای آویزان کردن انواع پیراهن، کت یا لباس کارهای بلند مناسب است.
  •  فضاهای بار نیز به اندازه کافی بزرگ و جادار هستند تا لوازم برقی همراه سرنشینان، مانند ریش تراش، در آن ها جا بشود.

پتربیلت

در داخل کابین و درست در کنار صندلی راننده، چند پریز برق 12 ولت، 110 ولت و درگاه USB قرار گرفته است که دسترسی به آن ها بسیار آسان است و راننده بدون نیاز به هرگونه سیم رابط می تواند از آن ها استفاده کند. یک میز کشویی نیز در کنار صندلی راننده به چشم می خورد که می توان برای غذا خوردن یا انجام کارهای دیگر از آن استفاده کرد. همچنین می توان روی این میز یک اجاق مایکروویو 1٫1 فوت مکعبی یا تلویزیون 32 اینچی قرار داد. روی درب سمت راننده و درب سمت شاگرد نیز محفظه های زیادی برای قرار دادن لوازم به چشم می خورد.

علاوه بر این موارد، کشنده UltraLoft ضمن این که سبک و سیاق کشنده های Model 579 را حفظ کرده است، طراحی آیرودینامیک خودش را نزدیک به 2% بهبود بخشیده است. شیشه جلو نیز به عنوان یک بادشکن عمل کرده و هنگامی که جریان هوا به آن برخورد می کند، یک منطقه فشار پایین ایجاد کرده و به نوعی تلاش می کند کشنده را به جلو بکشد.

پتربیلت

به اعتقاد مدیران ارشد کمپانی پیتربلت، کشنده جدید به این کمپانی اجازه می دهد به درون ناوگان هایی نفوذ کند که تا پیش از این در آن ها حضور نداشته است و شرکت های حمل و نقلی که فضایی باز و راحت برای رانندگانشان می خواهند از مشتریان پر و پا قرص این محصول جدید خواهند بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمدعلی.جعفری.مجر د0:
باسلام!.ازشمابه.وقتگذاشتن.برای.اظهارنظرمان.بسیارتشکرمی.نماییم.ارزوی..بنده.یک.دستگاه.تریلرجدیداست.خدا راچه.دیدی.باخداباش.پادشاهی.کنی
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>