اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنو

برقی سازی یکی از استراتژی های اصلی رنو تراکس برای داشتن یک سیستم حمل و نقل شهری پایدار است. کامیون های برقی رنو با آلایندگی صفر می توانند به بهبود کیفیت هوا کمک کنند، از تغییرات آب و هوایی جلوگیری کنند و از آن جایی که می توانند شب هنگام و بدون ایجاد سر و صدا به حمل و توزیع کالا بپردازند، به کاهش بار ترافیکی نیز کمک زیادی خواهند کرد.

آن طور که اعلام شده است کمپانی رنو تراکس قرار است  کامیون های تمام برقی اش را روانه بازار کند. این خودروساز فرانسوی که هیچ ارتباطی به کمپانی رنو که تولیدکننده خودروهای سواری است ندارد، در ده سال گذشته مشغول تست کامیون های برقی در شرایط واقعی بوده و معتقد است محصولات برقی جدیدش کم هزینه هستند و به طور خاص برای حمل و نقل شهری و بین شهری طراحی شده اند و تست های متعددی که در دنیای واقعی بر روی نمونه های آزمایشی کامیون های تمام برقی صورت گرفته، اطلاعات با ارزشی در مورد رفتار باتری، تجهیزات شارژ و نیازهای خاص تعمیر و نگهداری این گونه کامیون ها در اختیار رنو تراکس قرار داده است.

گفتنی است کمپانی رنو تراکس از سال 2010 با تولید کامیون برقی Maxity Electric در این حوزه حضور داشته است.نیگل بوتلر، مدیر بخش خودروهای تجاری کمپانی رنو تراکس می گوید: «وقتی ما به دنبال این هستیم که آلاینده های کربنی کمتری تولید کنیم، بدیهی است که در آینده کامیون های برقی رنو باید برای انجام عملیات حمل و نقل شهری به کار گرفته بشوند. البته تجربه ساخت کامیون برقی Maxity Electric، ما را قادر کرده است که شبکه فروش و تعمیر و نگهداری کامیون های برقی رنو را نیز گسترش بدهیم.

رنو

امروزه کامیون های برقی رنو وارد یک رقابت تنگاتنگ شده اند و چنین رقابتی تا قبل از سال 2010 وجود نداشت. کمپانی رنو تراکس علاوه بر تست کردن انواع مختلفی از کامیون های 12 تا 16 تن، به منابع گسترده‌ای از تحقیقات و پژوهش هایی که کمپانی ولوو (مالک رنو تراکس) انجام داده است نیز دسترسی دارد. لازم به ذکر است که کمپانی ولوو نیز کامیون های برقی اش را از سال 2019 روانه بازار کرده است.

البته هنوز جزئیات بیشتری در مورد مدل های جدید رنو اعلام نشده است ولی گفته شده است که خط مونتاژ این کامیون های تمام برقی در سایت شهر نرماندی فرانسه مستقر خواهد شد

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>