اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدیرکل راه آهن شمال 2 گفت: به زودی امکان جابه جایی کالا و بار در مسیر ریلی قزوین - رشت فراهم می‌شود.

قطار قزوین به رشت

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی خدایی، مدیرکل راه آهن شمال 2 گفت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده به زودی امکان جابه جایی کالا و بار در مسیر ریلی قزوین - رشت فراهم می‌شود.

وی افزود: با راه اندازی این خط ریلی، کالا و بار از مناطق جنوبی کشور در بندر عباس، بندر امام و اصفهان به استان گیلان منتقل می‌شود.

مدیرکل راه آهن شمال 2 گفت: با راه اندازی خط باری قطار قزوین به رشت می‌توانیم از تمام ظرفیت‌های موجود در مسیر ریلی قزوین - رشت در راستای اتصال مناطق جنوبی به بخش‌های شمالی کشور استفاده کنیم.

خدایی، با اشاره به حرکت مستمر و بدون وقفه قطار مسافربری قزوین به رشت، افزود: از ابتدای افتتاح این مسیر ریلی به گونه‌ای برنامه ریزی شد که تحت هیچ شرایطی حرکت قطار‌ها از رشت به مقصد تهران و مشهد متوقف نشود و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده پیش برود.

وی، از افزایش قطار‌های رشت- مشهد خبر داد و گفت: به علت تقاضای بسیار زیاد و استقبال فراوان مسافران از مسیر ریلی رشت به مشهد و بالعکس در نظر داریم، از تاریخ 18 اردیبهشت تعداد قطار‌های این مسیر را به 3 قطار در هر هفته افزایش دهیم.

مدیرکل راه آهن شمال 2، ظرفیت فعلی جابه جایی قطار رشت به مشهد و بالعکس را هفته‌ای 400 نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر هفته‌ای یک قطار در مسیر رشت به مشهد و بالعکس فعال است که با افزایش تعداد قطار‌ها در هر هفته حدود هزار و 200 نفر در این مسیر جابه جا خواهند شد.

خدایی، ظرفیت جابه جایی مسافر مسیر رشت به تهران و بالعکس را در حال حاضر 186 نفر اعلام کرد و گفت: به علت درخواست‌های مکرر مردم یک سالن 10 کوپه‌ای 4 تخته درجه یک به قطار رشت به تهران اضافه کردیم که با افزودن آن ظرفیت این مسیر به 226 نفر ارتقاء پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت بلیط قطار رشت به تهران بین 41 هزار و 500 تا 51 هزار و 500 تومان متغیر است و برای مسیر رشت به مشهد هم بهای بلیط 168 هزار و 800 تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>