اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بندر اودسا اوکراین یکی از شهرهای بندری کشور اوکراین در کرانه دریای سیاه است.شمار ساکنان بندر اودسا اوکراین در حدود 1٫1 میلیون نفر است و چهارمین شهر بزرگ اوکراین به شمار می‌آید. اودسا بزرگ ترین شهر کرانه دریای سیاه است و مرکز استانی است به نام استان اودسا. شهر اودسا بر روی تپه هایی پیرامون بندرگاهی کوچک ساخته شده است.

این بندر دارای 141 هکتار زمین، 54 لاین پهلوگیری در طول 9000 متر، دارای پذیرش کشتی با بیشترین ابعاد طولی تا 330 متر، عرضی 40 متر و ارتفاعی تا 13 متر می باشد.

ظرفیت های عملیاتی این بندر امکان بارگیری بیش از 21 میلیون تن بار خشک و 25 میلیون تن بار فله در سال را فراهم می‌کند. ترمینال‌های کانتینری بندر اودسا امکان جابه جایی یش از 900.000 TEU در سال را فراهم کرده اند. ترمینال مسافری این بندر قادر به سرویس دهی تا 4 میلیون گردشگر در سال می باشد.

انواع مختلفی از کالاها مانند نفت و محصولات نفتی به صورت فله، گاز مایع، روغن های گرمسیری و گیاهی، روغن های فنی، انواع ظروف در اندازه های مختلف، فلزات آهنی و غیر آهنی، سنگ آهن، آهن چای، قند خام بدون چربی، غلات، محموله های مختلف در کیسه ها، جعبه ها، بسته ها، کیسه های بزرگ و واحدهای بارگیری مجتمع، در بندر حمل می شود. محموله هایی که به طور بالقوه خطرناک هستند، یک استثنا هستند. جزر و مد بستگی به نیروی باد و مدت زمان آن، بین 0.6-1 متر است.

ترمینال نفت وگاز
ترمینال نفت و گاز بندر اودسا اکراین دارای دو اسکله تخصصی برای گاز طبیعی (پروپان بوتان، پره ها 4 و 7) و یک پارک مخزن واقع در دو کیلومتری از بندر که دارای 6000 مترمکعب است. این ترمینال دارای ظرفیت بارگیری 700، 000 تن گاز طبیعی مایع در سال است.محصولات سوخت از طریق خط لوله به مخازن انبار سوخت منتقل می شود. انبار ها دسترسی به خطوط راه آهن و قابلیت های پمپ را برای انتقال محصولات سوخت به ریل های مخزن دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>