اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شهر آتن 
شهر آتن یکی از شهرهای مهم کشور یونان می باشد و پایتخت و بزرگ ترین شهر این کشور است. این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان است که دارای تاریخ ثبت شده بیش از 3400 سال می باشد. بزرگ ترین منطقه شهری آن، بیش از 4 میلیون نفر جمعیت دارد که شهر آتن را تبدیل به یکی از بزرگ ترین مناطق شهری اروپا می کند.

شهر آتن که مرکز فرهنگی، اقتصادی و اداری یونان می باشد و تبدیل به یک مرکز کسب و کار بزرگ شده است.لازم به ذکر است که این شهر بسیار غنی و گران قیمت می باشد و علیرغم اهمیت مدرن بودن آن، آتن دارای نفوذ بسیاری از یونان باستان است، که خانه بسیاری از فیلسوفان یونانی می باشد و به یک پروتز دموکراسی تبدیل شده است.

شهر تسالونیکی
شهر تسالونیکی یکی از مهم ترین شهرهای کشور یونان می باشد و دومین شهر بزرگ کشور و پایتخت مقدونیه است. همچنین به دلیل داشتن سواحل زیبا مشهور است و میزبان رویدادهای فرهنگی مانند جشنواره فیلم تسالونیکی و نمایشگاه بین المللی می باشد. شهر تسالونیکی یکی از مقاصد سلطنتی امپراتوری بیزانس بوده است و پس از آتن این شهر دومین مرکز اقتصادی، فرهنگی، صنعتی و اداری یونان است. همچنین این شهر دارای آثار تاریخی از محل سکونت یهودیان، عثمانی و بیزانس است. شهر تسالونیکی یونان در قسمت شمالی خلیج واقع در شمال یونان قرار دارد و یک بندر بزرگ است، بنابراین فعالیت های اقتصادی زیادی در آن وجود دارد.

شهر پاتراس 
شهر پاتراس یکی از شهرهای مهم کشور یونان می باشد که سومین شهر بزرگ و منطقه ای سرمایه ی غربی یونان است و در قله کوه پناهایکون ساخته شده است. این شهر یک مرکز تجاری می باشد و در حالی که بندر آن نقطه تجاری و ارتباطی بین ایتالیا و اروپای غربی می باشد. اقتصاد شهر پاتراس براساس بخش خدمات عمومی، صنعت مالی، تدارکات و تجارت می باشد و سایر حوزه های اقتصاد عبارتند از تحصیلات عالی، ساخت و ساز و املاک، گردشگری و تولید. همچنین هر ساله این شهر، کارناوال بزرگ ترین و موفق ترین گوشتخوار در سراسر اروپا را میزبانی می کند. این شهر در سال 2006، با توجه به فرهنگ بومی این شهر، شهر پایتخت فرهنگی اروپا نامگذاری شد.

یکی از روش های مهاجرت به یونان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر  مهاجرت به یونان اطلاعات کسب کنید.

شهر پیرئوس 
شهر پیرئوس یکی از شهرهای مهم کشور یونان می باشد که چهارمین شهر بزرگ یونان است. این شهر در خلیج سارانیک واقع شده است و بخشی از منطقه آتن بزرگ است که یکی بزرگ ترین بنادر یونان در مسافربری اروپا می باشد و سومین مرکز بزرگ در سراسر جهان است. همچنین این شهر، مرکز حمل و نقل تجاری یونان است.

لازم به ذکر است که این شهر دارای یک نمایش بزرگ از محله های مختلف است و یکی از گران ترین محله ها در تپه کاستلا واقع شده است. در اطراف شهر چندین محوطه باستان شناسی وجود دارد، مانند دروازه باستانی به بندر، Eetioneia. یک مرکز بزرگ ورزشی یونان می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>