اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشور اتریش، کشوری در قاره اروپا می باشد که کشور چندان وسیعی نیست ولی از نظر اقتصادی هشتمین اقتصاد دنیا محسوب می شود. پایتخت کشور اتریش، شهر وین می باشد که جمعیتی در حدود 1٫6 میلیون نفر دارد و مهم ترین شهر کشور اتریش است.

از نظر تقسیمات کشوری اتریش، این کشور دارای 9 استان می باشد که اسامی آنها عبارتند از: استان بورگن لاند، کرنتن، اوبراسترایش، نیدراسترایش، سالزبورگ، اشتایرمارک، تیرول، فورآرلبرگ و استان وین. در کشور اتریش شهرهای بزرگی مانند وین و زالسبورگ وجود دارند و اکثر افراد این کشور این شهرها را می شناسند اما یک کشور که تنها دو شهر ندارد و قطعا شهرهای کوچک دیگری هستند که جز سرمایه های آن کشور محسوب می شوند.

از شهرهای مهم کشور اتریش می توان به شهر های زیر اشاره کرد عبارتند از:

شهر وین در کشور اتریش
همان طور که می دانید پایتخت کشور اتریش شهر وین است و یکی از شهرهای مهم کشور اتریش می باشد. این شهر بزرگ ترین شهر، کشور اتریش است که در شمال شرقی اتریش واقع شده است که مرکز استان وین می باشد.شهر وین همچنین پایتخت موسیقی است و در تمام جهان شهر و زادگاه بسیاری از بزرگان شناخته شده موسیقی می باشد. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد و همچنین دانشگاه های بسیار معتبری همچون دانشگاه وین اتریش، دانشگاه تئو در این شهر قرار دارد.

شهر اینسبورگ در کشور اتریش
شهر اینسبورگ یکی از شهرهای مهم کشور اتریش و مرکز ایالت تیرول اتریش می باشد و جمعیتی در حدود 120 هزار نفر را در خود جای داده است و مرکز تفریحات زمستانی اتریش و اروپا است. این شهر در دره کوه های آلپ قرار گرفته است و به عنوان یک مرکز ورزش های زمستانی در دنیا شهرت دارد. همچنین این شهر دارای مناظر فوق العاده و مکان های گردشگری فراوانی می باشد.

شهر گراتس در کشور اتریش
شهر گراتس یکی از شهرهای مهم کشور اتریش می باشد که دومین شهر این کشور است. در این شهر یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور اتریش واقع شده است. گراتس به معنی دژ کوچک می باشد. این شهر با جمعیتی در حدود 240 هزار نفر که مرکز استان اشتایر مارک نیز می باشد. دانشگاه گراتس اتریش در این شهر قرار گرفته است و در این دانشگاه رشته های متنوعی تدریس می شود.

شهر سالزبورگ در کشور اتریش
یکی از مهم ترین شهرهای کشور اتریش و چهارمین شهر بزرگ اتریش می باشد. این شهر مرکز استان سالزبورگ است و در غرب اتریش واقع شده است. شهر سالزبورگ یک شهر دانشگاهی کشور اتریش می باشد که در دامنه کوه های آلپ قرار گرفته است و هر ساله به خصوص در فصلهای سرد سال گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند که بیشتر توریست ورزشی می باشند. شهری سنتی در کشور اتریش که به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان شناخته می شود علت این زیبایی چشم اندازهای فوق العاده و بی نظیر می باشند.

شهر لیتس (Linz) در کشور اتریش
شهر لیتس با جمعیتی در حدود 200 هزار نفر در شمال شرقی اتریش واقع شده است و مرکز استان اوبراسترایش می باشد. این شهر در سال 2009 مرکز فرهنگی اروپا بود و از شهرهایی با قدمت تاریخی بالای اروپا می باشد. لازم به ذکر است که جهت تحصیل در اتریش، یک دانشگاه نیز به همین نام در این شهر وجود دارد که از قدیمی ترین دانشگاه های کشور اتریش می باشد.

شهر کلاگن فورت (Klagenfurt)در کشور اتریش
شهر کلاگن فورت، یکی از شهرهای مهم کشور اتریش می باشد که مرکز ایالت کرنتن است و جمعیتی در حدود 90 هزار نفر را در خود جای داده است و ششمین شهر بزرگ اتریش می باشد. شایان به ذکر است که این شهر در منطقه مرزی ایتالیا و اسلوونی قرار گرفته است و دانشگاه بسیار معتبری به همین نام ( دانشگاه کلاگنفورت اتریش) در این شهر قرار گرفته است.

شهر ولس یا ولز (Wels) در کشور اتریش
شهر ولس یا ولز یکی از شهرهای مهم کشور اتریش می باشد که با جمعیتی در حدود 60 هزار نفر در استان اوبراسترایش قرار گرفته است.

شهر آیزن اشتات در کشور اتریش
شهر آیزن اشتات یکی از شهرهای مهم کشور اتریش می باشد که مرکز استان بورگن لاند است و جمعیتی در حدود 15 هزار نفر را در خود جای داده است. در گذشته این شهر فقط محل اقامت نجیب زادگان بوده است و در حال حاضر به عنوان یکی از شهرهای تاریخی اتریش به شمار می آید.

شهر لئوبن (Leoben) در کشور اتریش
شهر لئوبن یکی از شهرهای کشور اتریش می باشد که در استان اشتایر مارک با جمعیتی در حدود 25 هزار نفر قرار گرفته است و دانشگاه لئوبن اتریش یکی از دانشگاه های معتبر اتریش می باشد.

هال اشتات در کشور اتریش
یکی از زیباترین و خیره کننده شهرهای کشور اتریش، شهر هال اشتات می باشد که با توجه طبیعت بی نظیر و خانه های قدیمی و رنگارنگی که دارند حال و هوای قرن 15 و 16 را به وجود می آورد.در کوه های زیبا خارق العاده سازکامرگوت و ساحل دریاچه هال اشتاتر دیدنی این شهر را می توان یافت.

شهر زانکت پولتن (Sankt Pölten) در کشور اتریش
شهر زانکت پولتن یکی از مهم ترین شهرهای کشور اتریش می باشد که مرکز استان نیدر استرایش است و جمعیتی در حدود 55 هزار نفر را دارا می باشد و در شمال شرقی کشور اتریش واقع شده است.

شهر الپباخ در کشور اتریش
یکی از شهرهای زیبا کشور اتریش، شهر الپباخ است که دارای یک پیست اسکی بسیار جالب است و هر سال میزبان تعدادی زیادی مسافر از سراسر اروپا می باشد. علاوه بر این، این شهر به لطف خانه های چوبی معمولی و تزییناتی با گل های زیبا، عنوان زیباترین شهر اتریش را به خود اختصاص داده است.

شهر دورن اشتاین (Durnstein) در کشور اتریش
این شهر در شمال غربی شهر وین، رودخانه ی دانوب واقع است. این مکان های تاریخی شامل خرابه های قلعه قرون وسطایی مربوط به قرن دهم و کلیسای دورن اشتاین می باشد. در شهر دورن اشتاین معروف ترین نوشیدنی ها ساخته می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>