اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شهر برازیلیا 
شهر برازیلیا یکی از شهرهای مهم کشور برزیل می باشد که در در ارتفاعات برزیل قرار دارد و در سال 1960 میلادی به عنوان پایتخت برزیل انتخاب شد. رئیس جمهور سابق برزیل دستور داده بود که این شهر طوری توسعه یابد که به عنوان شهر آرمانی به آن اشاره شود. زیرساخت های مدرن شهر برازیلیا، به شکل یک هواپیما که در آن هریک از بخش ها در خدمت مناطق مختلفی مانند دولت، تجارت، مسکن و فرهنگ هستند، طراحی شده است.

شهر سائوپائولو 
شهر سائوپائولو یکی از شهرهای مهم کشور برزیل است که نه تنها بزرگ ترین شهر در برزیل است، بلکه با توجه به جمعیت آن یکی از بزرگ ترین شهرها در جهان می باشد. این شهر در جنوب شرقی برزیل قرار دارد، و به خاطر آسمان خراش ها، هنر در آشپزی و فرهنگ قوی شناخته شده است. اگرچه شهر سائوپائولو برای جنگل های انبوهش شناخته شده است اما دارای پارک های عمومی بسیار و همچنین بخش هایی از جنگل اقیانوس آرام می باشد.

شهر فورتالزا 
شهر فورتالزا یکی از شهرهای مهم کشور برزیل می باشد که پنجمین شهر بزرگ در برزیل است و مرکز دولت سییرا در سواحل شمال شرقی کشور می باشد. همچنین این شهر به عنوان نقطه آغازی برای گردشگران در سواحل دیدنی و جذاب، تپه نوردی، روستاهای ماهی گیری در بالا و پایین ساحل سییرا می باشد. سواحل زیبا، مراکز خرید پویا و فرهنگ پر جنب و جوش، این شهر را به مکانی محبوب در برزیل تبدیل کرده است.

شهر ریو دو ژانیرو 
شهر ریو دو ژانیرو در جنوب شرقی کشور برزیل قرار دارد و به دلیل کوه های معروف، نقاط دیدنی، سواحل و جشنواره کارناوال، پر بازدید ترین شهر در جنوب آمریکا می باشد. این شهر در یکی از بزرگ ترین بنادر جهان که توسط جاذبه های طبیعی مانند کوه کله قندی، کوه های کُرکُوادو و سواحل معروف مانند کُپاکابانا و ایپانما احاطه شده است قرار دارد. نقطه برجسته شهر ریو دو ژانیرو مجسمه عظیم مسیح نجات دهنده می باشد.

شهر پاراتی 
شهر پاراتی یکی از مهم ترین شهرهای کشور برزیل می باشد که یک شهر زیبا و مستعمره سابق پرتغال در سواحل خلیج ایها گراند است. این شهر بهشتی از جنگل های استوایی، آبشارها، دریای زمردی و کوه های ساحلی می باشد که جاذبه توریستی محبوب در امتداد ساحل سبز برزیل در ایالت ریو دو ژانیرو می باشد.

شهر رسیف 
شهر رسیف به دلیل داشتن آبراه ها و پل های متعدد ونیز برزیل می باشد که مرکز ایالت پرنامبوکو است. این شهر با 4٬136٬506 نفر جمعیت یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرها در سواحل شمال شرقی برزیل است. شهر رسیف برزیل در جنگل های استوایی با جزایر و رودخانه های بسیار قرار دارد، که به دلیل داشتن مناظر، شهر تاریخی قدیمی، سواحل و فرهنگ سرزنده، مقصد توریستی محبوبی می باشد.

شهر اولیندا 
شهر اولیندا یکی از بهترین شهرهای استعماری می باشد که در ساحل اقیانوس اطلس در ایالت شمال شرقی پرنامبوکو واقع شده است. این شهر بر بالای تپه زیبای احاطه شده توسط درختان قرار گرفته است و در مرکز این شهر تاریخی گنجینه ای از کلیساهای استعماری، خانه های رنگارنگ قدیمی، رستوران ها، موزه ها و کارگاه های صنعت گری متعددی وجود دارد.

شهر مانائوس 
یکی از شهرهای مهم کشور برزیل، شهر مانائوس می باشد که مرکز ایالت آمازوناس در شمال غربی برزیل است و به دلیل دروازه ورود به جنگل های آمازون، مقصد توریستی محبوبی می باشد. این شهر نتیجه شکوفایی صنعت لاستیک منطقه در اوایل قرن 20 است و امروزه یکی از شهرهای بزرگ برزیل است که دارای نقاط برجسته ای مانند خانه اپرای آمازونس و کاخ ریو نگرو می باشد.

شهر سالوادور 
بسیاری از افراد این شهر را به عنوان مقصد فصل برگزاری فستیول های عجیب و غریب انتخاب می کنند که تبدیل به یکی از مکان های دیدنی در برزیل شده است. این شهر یکی از قدیمی ترین شهرها در آمریکا و سومین شهر بزرگ در برزیل و مرکز ایالت باهیا می باشد. از جاذبه های اصلی شهر سالوادور محله های رنگارنگی می باشد که به سبک و سیاق معماری پرتغالی ها ساخته شده است. به طور کلی شهر سالوادور، شهر تاریخی قدیمی با سواحل زیبا و فرهنگی زنده است.

شهر فوز دو ایگواکو 
یکی از شهرهای مهم کشور برزیل، شهر فوز دو ایگواکو می باشد که دروازه ورود به آبشارهای برزیل فوز دو ایگوکو یک شهر بزرگ و امن همراه با معیارهای برزیل است. آبشار ایگواکو یا آبشار ایگواسو یکی از طبیعی ترین شگفتی های خیره کننده در جهان می باشد که مجموعه ای از آبشارها باشکوه واقع در رود ایگواسو و مرز بین برزیل و آرژانتین است و این آبشارها مناظری مهیج هستند، اما تمام زیبایی های آن ها با جنگل های سرسبز در حیات وحش عجیب و غریب افزایش می یابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>