اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشور آلمان، بزرگ ترین کشور اروپای مرکزی و پرجمعیت ترین کشور در اتحادیه اروپا می باشد. این کشور از شمال با دانمارک، از سمت شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با کشورهای اتریش و سوئیس و از سمت غرب با کشورهای لوکزامبورگ، فرانسه، بلژیک و هلند همسایه است.کشور آلمان از 16 ایالت تشکیل شده که هر یک از این ایالت ها به زبان آلمانی Bundesland نامیده می شود. سه ایالت در حقیقت شهر - ایالت به حساب می آیند که شهرهای برلین، برمن و هامبورگ می باشند.

کشور آلمان یکی از تأثیرگذارترین کشورها در فرهنگ اروپایی و یکی از قدرت های جهانی در اقتصاد می باشد که در سراسر دنیا به خاطر مهندسی دقیق و کیفیت بالای محصولات صنعتی اش مشهور است. این مقاله در موردشهرهای مهم کشور آلمان می باشد.

شهرهای مهم کشور آلمان - ناحیه های کشور آلمان
قبل از پرداختن به شهرهای مهم کشور آلمان بهتر است که با ناحیه های کشور آلمان آشنا شویم. ناحیه های آلمان به شرح زیر می باشند:

  • ناحیه آلمان جنوبی:
    جنگل سیاه کوه های آلپ و جشنواره آبجو در ماه اکتبر از مشخصه های این ناحیه هستند و مناظر کوه‌های آلپ رویایی اند.
  • ناحیه آلمان شرقی:
    شهر برلین پایتخت کشور آلمان در این ناحیه قرار دارد. شهر درسدن در این ناحیه با نام فلورانس البه مشهور می باشد. از شهرهای مهم این ناحیه می توان به برلین، براندنبورگ، زاکسن و زاکسن - آنهالت اشاره کرد.
  • ناحیه آلمان شمالی:
    این ناحیه شامل شهرهای برمن، هامبورگ، نیدرزاکسن، مکلنبورگ - فورپومرن، اشلسویگ - هولشتاین می باشد. تپه های بادی و سواحل زیبای دریای شمال و دریای آلتیک در شمال آلمان از جاذبه های گردشگری این ناحیه هستند.
  • ناحیه آلمان غربی:
    این ناحیه قطب صنعتی و اقتصادی کشور آلمان می باشد و شهر بن در دوره جنگ سرد پایتخت ناحیه آلمان غربی بود. از شهرهای مهم این ناحیه می توان به شهرهای دوسلدورف، دورتمند و زاربروکن اشاره کرد.
  • ناحیه آلمان مرکزی:
    قلب سبز کشور آلمان می باشد که مهم ترین جاذبه های فرهنگی و توریستی کشور آلمان در این مناطق قرار گرفته اند.

حال قصد داریم در ادامه بیشتر با شهرهای مهم کشور آلمان آشنا شویم:

شهر برلین در کشور آلمان
شهر برلین، پایتخت و بزرگ ترین شهر کشور آلمان و همچنین یکی از 16 کشور تشکیل دهنده آلمان می‌باشد.این شهر با جمعیت حدود 3٫7 میلیون نفر، پرجمعیت ترین شهر در اتحادیه اروپا و ششمین منطقه پرجمعیت شهری در اتحادیه اروپا است.

این شهر در شمال شرقی آلمان در ساحل رودخانه های اسپری و هاول واقع شده است. پایتخت کشور آلمان که در دوره جنگ سرد توسط دیوار برلین به دو بخش غربی و شرقی تقسیم شده بود.در حال حاضر مرکز سیاسی آلمان می باشد. در این شهر می توان به بهترین رستوران ها، کلاب های شبانه، گالری ها و فروشگاه ها در آلمان دسترسی داشت.

به دلیل این که برلین مدت ها به دو بخش تقسیم شده بود، تعداد تئاترها و موزه ها در این شهر نسبت به هر پایتخت دیگری در دنیا بیشتر است. اگر در شهر برلین هستید حتماً از کاخ ها و باغ های سلطنتی پوتسدام در حومه برلین بازدید کنید.

شهر دوسلدورف در کشور آلمان
شهر دوسلدورف یکی از شهرهای مهم کشور آلمان می باشد که در شمال رین وستفالن واقع شده است و هفتمین شهر پرجمعیت آلمان محسوب می شود. این شهر یک مرکز کسب و کار بین المللی و مرکز مالی مهم در آلمان است و مشهور به مد و نمایشگاه های تجاری است. در رودخانه راین، دوسلدورف هر ساله در ماه فوریه و مارس جشن های کارناوال رنیش را برگزار می شود. این شهر ششمین شهر مناسب برای زندگی در جهان است.

شهر هامبورگ در کشور آلمان
شهر هامبورگ یکی از شهرهای مهم کشور آلمان می باشد.این شهر دومین شهر بزرگ دولت آلمان و جزو یکی از شانزده ایالت آلمان که جمعیت آن بیش از 1٫700 هزار نفر می باشد محسوب می گردد. شهر هامبورگ آلمان یک مرکز مالی مهم برای قرن ها بوده و قدیمی ترین محل بورس اوراق بهادار آلمان و قدیمی ترین بانک جهانی ( بانک برنبرگ) در این شهر واقع شده است.

این شهر مقصد توریستی برای بازدیدکنندگان داخلی و بین المللی است که در سال 2016 در رده 18 ام در جهان قرار گرفت. شهر هامبورگ آلمان در جنوب شبه جزیره یوتلاند واقع شده است، این شهر زیبا بر روی رود البه قرار گرفته که از تقاطع بیله و آلستر تشکیل شده است و دارای آب و هوای اقیانوسی است که تحت تأثیر نزدیکی آن به ساحل و توده های هوای دریایی که از اقیانوس اطلس می گذرد قرار گرفته است.

شایان به ذکر است که شهر هامبورگ دارای کتابخانه هایی با امکانات فوق العاده و دارای امکانات تفریحی، بهداشتی، آب و خدمات رفاهی است.هامبورگ دارای بیش از 40 تئاتر، 60 موزه و 100 محل موسیقی باشگاه می باشد.این شهر گاهی نیز به عنوان پایتخت ورزشی آلمان شناخته می شود.

شهر مونیخ در کشور آلمان
شهر مونیخ یکی از مهم ترین شهرهای کشور آلمان می باشد که پایتخت ایالت زیبای بایرن، مرکز فستیوال آبجوی اکتبر، بیرگارتن (باغ های سرو آبجو) و دروازه ای به سمت کوه های آلپ و سومین شهر کشور آلمان پس از برلین و هامبورگ است. این شهر، شهری ثروتمند می باشد که دارای جاذبه های بسیاری است.

لازم به ذکر است که شهر مونیخ در رتبه چهارم بهترین شهرهای جهان برای زندگی انتخاب شده است. مونیخ دارای آب و هوای بسیار دل انگیز و طبیعت بسیار زیبایی می باشد و مهم ترین رقیب شهر برلین از نظر فرهنگ و مناطق دیدنی است. این شهر مرکز استان باواریا و بدون شک سرسبزترین شهر بزرگ آلمان می‌باشد.

شهر فرانکفورت در کشور آلمان
شهر فرانکفورت یکی از مهم ترین شهرهای کشور آلمان می باشد که محل تولد معروف ترین نویسنده آلمانی یعنی گوته و محلی برای دیدن و حس کردن تلفیق زیبایی های زندگی سنتی و مدرن است. لازم به ذکر است که این شهر یکی از بزرگ ترین شهرهای آلمان و مرکز اقتصادی و فرهنگی آن کشور است. برج اصلی شهر فرانکفورت جایی است که بازدیدکنندگان بر فراز آن می توانند زیبایی های شهر را مشاهده کنند.

افرادی که همراه با فرزندان خود به فرانکفورت می روند می توانند از باغ وحش معروف فرانکفورت نیز بازدید کنند. این باغ وحش دارای حیوانات متنوعی از نقاط گوناگون جهان می باشد. این شهر هم چنین پر از موزه‌های قدیمی، کلیساهای صد ساله و آسمان خراش هایی با طراحی زیبا و بی همتا می باشد.

شهر فرانکفورت آلمان هتل های بسیار متنوعی دارد که برای تمامی افراد، چه کسانی که می خواهند اقتصادی سفر کنند و چه مسافرانی که می خواهند سفری لوکس داشته باشند، رضایت بخش خواهد بود.

شهر درسدن در کشور آلمان
شهر درسدن یکی از شهرهای مهم کشور آلمان می باشد که به «فلورانس البه» نیز معروف است و در شرق آلمان واقع شده است. این شهر به دلایل مختلف اعم از داشتن ساختمان های تاریخی بسیار که باقی مانده از چند صد سال گذشته است و همچنین این شهر در گذشته پایتخت پادشاهی آلمان بوده، محبوب گردشگران است.

شهر درسدن آلمان، دارای گنجینه های تاریخی بسیار با راه پله های اشرافی، تراس هایی با دید وسیع، میدان های بزرگ که با مجسمه های رسمی سینت ها و پادشاهان آراسته شده اند، رستوران های زیبا و مغازه های امروزی می باشد. 63 درصد این شهر با درختان و پارک های سرسبز تزیین شده است و به همین دلیل این شهر یکی از سرسبزترین شهرهای اروپا محسوب می شود.

شهر کلن در کشور آلمان
شهر کلن دو هزار سال پیش به دست رومیان بنا شد. کلیسای جامع کلن که دومین کلیسای عظیم دنیا می‌باشد. کلیساهای دوره رومانیک، محوطه های باستان شناسی و بخش قدیمی شهر از مشخصه های این شهر هستند. کارناول کلن یکی از بزرگ ترین کارناوال های کشور آلمان است که در ماه فوریه برگزار می‌شود.

متقاضیان مهاجرت به آلمان که خواستار زندگی ارزان در آلمان می باشند، لازم است اطلاعاتی در مورد هزینه های زندگی در شهرهای آلمان، شرایط زندگی و آب و هوایی بهترین شهرهای آلمان برای زندگی را کسب نمایند و سپس اقدام به مهاجرت به آلمان کنند. کشور آلمان با توجه به اینکه پس از کشور آمریکا دومین مقصد محبوب مهاجرت جهان محسوب می گردد و با توجه به پرجمعیت بودن در اتحادیه اروپا دارای شهرهای بسیاری برای زندگی آرام می باشد. از جمله بهترین شهرهای کشور آلمان برای زندگی آرام می توان به شهرهای هامبورگ، فرانکفورت، برلین و دوسلدورف اشاره کرد.

بهترین شهرهای کشور آلمان برای مهاجرت و کار عبارتند از:

  • شهرستان مونیخ در کشور آلمان.
  • شهر مونیخ در کشور آلمان.
  • شهرک ارلانگن در کشور آلمان.
  • شهرک اینگول اشتات در کشور آلمان.
  • شهرستان بوبلینگن در کشور آلمان.
  • شهرک دارم اشتات در کشور آلمان.
  • شهرک رگنزبورگ در کشور آلمان.
  • شهرستان اشتارنبرگ در کشور آلمان.
  • شهرک ولفسبورگ در کشور آلمان.
  • شهر اشتوتگارت در کشور آلمان.

سالانه رده بندی ای بر اساس معیارهایی در دنیا انجام می شود که بر اساس آن بهترین دانشگاه های دنیا مشخص می شوند. در رده بندی سال جاری 45 مورد از دانشگاه های آلمان از تمام استانداردهای ممتاز تحصیل برخوردارند.

از آن جایی که کشور آلمان یکی از کشورهای ثروتمند، یکی از شش اقتصاد برتر، بهترین کشورها جهان از نظر سطح رفاه و زندگی می باشد، تحصیل در دانشگاه های آلمان هم روز به روز در حال گسترش است و 12 مورد از دانشگاه های این کشور در فهرست 200 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است.بهترین شهرهای کشور آلمان برای تحصیل عبارتند از: برلین، هامبورگ، درسدن، هانوفر، کلن، بن، اشتوتگارت، لایپزیگ و آخن.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>